New to mid looking for guild

greenflap

Fledgling Freddie
Joined
May 9, 2004
Messages
43
Hi,
Im new to mid and am looking for a guild.I have started from level 1 tho I do have a 50 on alb/excal.
If any guilds are recruiting please let me know :)
 

Funkybunny

Banned
Joined
Jan 21, 2004
Messages
1,291
you rolled a cata class since you didnt /lvl? and where are you from? what type class you wanna play. and such... :p
 

greenflap

Fledgling Freddie
Joined
May 9, 2004
Messages
43
I have rolled a warlock and I didnt /level because i wanted to get to know the class before i hit the BG's.
not looking for anything in particular just a home with some friendly /gu chat :)
 

Funkybunny

Banned
Joined
Jan 21, 2004
Messages
1,291
warlock cant be /lvled anyway. :p well theres alot of friendly nice guilds around..

good luck in ya hunt :)
 

Runardigi

Loyal Freddie
Joined
Oct 19, 2004
Messages
165
Hi M8,

Reduco Ad honore is looking for new blood.

tell me some about ya self, and what do you look in a guild.

We are about 10active players atm.

and really friendly guild, everyone knows everyone.

So if you wanna talk about it, just pm here or in game on Hexeketel or runardigi.


Hope to hear from ya soon.


GM of RaH, and Alliance Leader of Feydakin ;-)))
 

Azathrim

Fledgling Freddie
Joined
Dec 31, 2003
Messages
1,802
Megarevs said:
i've heard devils paradise should be a nice guild too...
I wouldn't put too much faith in that statement, seeing some of it's members. :)
 

Ratoon

Fledgling Freddie
Joined
Feb 15, 2005
Messages
21
Runardigi said:
Isnt gimmly in Devils Paradise??
Gimmly owns it its a nice guild hes building it up atm. Gimmly is a nice guy once you get to know him.

Viiolent
 

Overdriven

Not a sandwich
Joined
Jan 23, 2004
Messages
12,141
Ratoon said:
Gimmly owns it its a nice guild hes building it up atm. Gimmly is a nice guy once you get to know him.

Viiolent


Can second that.

Driven.
 

balkeriz

One of Freddy's beloved
Joined
Apr 21, 2004
Messages
1,184
Megarevs said:
i've heard devils paradise should be a nice guild too...
LOOOOOOOL!!! :D

Hmm well if you need a really BAD and a wierd guild you go there. :D

Norsefejd is a nice guild just contact someone there and we cant talk aboute a invite :D
 

Anarch

Fledgling Freddie
Joined
Dec 14, 2004
Messages
522
some guilds are Swedish only etc ore danish only if you for exmple Swedish theres a few to chose between.Gl m8 and wellcome to midgård :cheers:
 

Ratoon

Fledgling Freddie
Joined
Feb 15, 2005
Messages
21
balkeriz said:
LOOOOOOOL!!! :D

Hmm well if you need a really BAD and a wierd guild you go there. :D

Norsefejd is a nice guild just contact someone there and we cant talk aboute a invite :D
You cant talk about a invite? whys that?.

Viiolent
 

Azathrim

Fledgling Freddie
Joined
Dec 31, 2003
Messages
1,802
Ratoon said:
You cant talk about a invite? whys that?.
It's the first rule of Norsefejd.
The second rule, is to never talk about an invite.

:)
 

balkeriz

One of Freddy's beloved
Joined
Apr 21, 2004
Messages
1,184
Azathrim said:
It's the first rule of Norsefejd.
The second rule, is to never talk about an invite.

:)
it was just a type misstake and ofc it's "can"
 

Tasslehoff

Fledgling Freddie
Joined
Dec 28, 2003
Messages
1,925
If you're a new player I would give you the advice of going with either Norsefejd or RaH, if you're danish you should try talking with somebody from "Bragi's scorpions".

Wouldn't touch anything Gimmly has had ANYTHING to do with.
 

Deadman:Reloaded

Fledgling Freddie
Joined
May 7, 2004
Messages
59
lol i just love this game...I havent been playing for 6months+ and STILL gimmly has the worst rep i ever seen anywhere.
Just so u know gimpster...I'll be back - soon ;-)
 

balkeriz

One of Freddy's beloved
Joined
Apr 21, 2004
Messages
1,184
If you are Swe or Danish try these.

Danis Huscarls are also only danish guys or if your Swe try the Norrksen alliance. Swea Ulvar or Bulle of Fetstryk and maybe House of Smek.
 

Sigwyen

Fledgling Freddie
Joined
Feb 14, 2004
Messages
528
It's the first rule of Norsefejd.
The second rule, is to never talk about an invite.
Actually the second rule of Norsefejd is to never talk about Norsefejd !!
 

GimmlyTheDorf

Banned
Joined
Jan 22, 2005
Messages
665
Deadman:Reloaded said:
lol i just love this game...I havent been playing for 6months+ and STILL gimmly has the worst rep i ever seen anywhere.
Just so u know gimpster...I'll be back - soon ;-)
Lol thats all we need in mid is another ebayer. Dont know who your calling a gimp what are you then m8 rofl?.

Becareful guys if you dont let him in your vendo group your daoc life and rep is ruined.
 

Deadman:Reloaded

Fledgling Freddie
Joined
May 7, 2004
Messages
59
lol gimmly and since vendo i guess ur gonna say u've done absolutely nothing to give urself a bad reputation...not a thing...
 

Huntingtons

Resident Freddy
Joined
Jan 19, 2004
Messages
10,770
GimmlyTheDorf said:
Lol thats all we need in mid is another ebayer. Dont know who your calling a gimp what are you then m8 rofl?.

Becareful guys if you dont let him in your vendo group your daoc life and rep is ruined.
i bet most ebayers play better, and are prolly nicer than you ;x
 

robbe

Loyal Freddie
Joined
Apr 11, 2004
Messages
438
maelstrom is rvr oriented guild, we run one of better grps on midgard imo.. we have several rr10 ppl in guild. atm suffer some from inactivicy from gimpos in guild:< maybe not so friendly guild but what we lack in friendlyness we make up in battlefield!!!!!!!!!!
 

Anarch

Fledgling Freddie
Joined
Dec 14, 2004
Messages
522
robbe said:
maelstrom is rvr oriented guild, we run one of better grps on midgard imo.. we have several rr10 ppl in guild. atm suffer some from inactivicy from gimpos in guild:< maybe not so friendly guild but what we lack in friendlyness we make up in battlefield!!!!!!!!!!
this is true they are all wankers haha joking nah they are lovley people if u want some good rvr action Maelstrom is the Guild for you.

Ps:robbe smells :cheers:
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom