shadowss the soloer ? wow

Discussion in 'RvR Discussions' started by Mageslayer, Jul 13, 2007.

  1. Mageslayer

    Mageslayer Fledgling Freddie

    U soloing a lot dude and i got amazed.
    after getting gancked 2 times i row then u add me when i fight sorc in grp and afterwards u play in steathzerg. AND listen dont claim u play solo u shit stealther coz now i know how to deal with u.

    And the other inifl( wont say his name but think he knows ) who pa me in face with remedy up when im gonna start duel with a warden hope he knows what hes doing nexttime, coz if u try play dirty u should atleast kill ur target before he gancks u.

    Xalina i dont expect too much from u, just classing u as other rog bottomfeeders.
     
  2. - English -

    - English - Resident Freddy

    xalina is funny. Buy some heat resists meightor
     
  3. Infanity

    Infanity Can't get enough of FH


    Its different when it happens the other way around :) ? You know when you pa me with remedy and dump etc :p ?
     
  4. Carss

    Carss Guest

    i think the main problem is here that

    EUL SUCKS








































































    af haste please :(
     
  5. preacherboy

    preacherboy Fledgling Freddie

    Then they wonder why i gank em :p infanity had fight with him had him beat he run of like a whippet:( well Shadows kiss the dirt from prob the worse sb out there thats me:fluffle:
     
  6. aika

    aika Can't get enough of FH


    nah pip you're better than Bladedfury
     
  7. >.< Pooned

    >.< Pooned Fledgling Freddie

    Well you know how it goes... i may seem to be bitter and coldhearted but...

    S...... d... i. a R.. z...

    You fill the spots and win a Lamborgini gallardo :)
     
  8. CorNokZ

    CorNokZ Currently a stay at home dad

    Wanna-be me tbh :(
     
  9. Shadowss

    Shadowss Banned

    LOL!!!!

    I was duoing with a minstrel for two runs you dickhead LOL

    xalina? yes shes in my guild i wasnt grouped with her though.

    I saw you two fighting and i added on you coz you are a prick.


    fighting a sorc? when? i dont remember that

    Eul you are just a crap player get over it Mr "i run away sprinting when shadowss /bows to me i need to PA him for win"
    Stop using haste and celerity charges at the same time as well...Also get some damage please 130 mainhand damage from a RR 11 is kinda crap tbh
    you killed me once after you ran away from me....you were left with 10% health and you were strafing around like knob coz you are s*** and cant face anyone without them getting not in view spam /rude LEARN TO PLAY DICKHEAD

    And pip -.- You backstabbed me and thigh cut me etc i didnt use purge ( you used a 2 handed weapon so i was on 55% when i recovered from stun) I then stunned you...you purged and u still only killed me with 1% left and then died straight after so Me starting the fight at 55% without purge and you starting at 100% wiith purge..hmmmmm

    I aint angry btw im amused at how lame eul is LOL

    actually come to think of it you did kill me twice...yes i remember WITH TWO OTHER SHADOWBLADES....Nice one with the whole thread when you grouped and owned me solo ..prick
     
  10. Nibble

    Nibble Part of the furniture

    /clap i can play the hard man on the internet @ shadowss
     
  11. Arethir

    Arethir Fledgling Freddie

    Damnit :( I'm never gonna get that Lamborgini

    Shadows died in a Rlm zone

    My best shot :/
     
  12. illu

    illu Part of the furniture

    Pricking pricked prick dick dick wick lick kick flick pick nose.

    /popcorn

    on topic - I have seen Shadowss solo :> And Infanity also "seems" to be solo most of the time I have seen them. Infils are mean though. The hit too hard and abuse kobbies. That is why they need to die. Die die die dieeeeeeeeeeeeeeee :>

    Oli - Illu
     
  13. kivik

    kivik Part of the furniture

    I don't know wether to laugh or cry.
     
  14. Infanity

    Infanity Can't get enough of FH

    There has not been one time i have grouped in the last year on my infiltrator ;] I talk to alot of infs ingame etc, But there is not one time i'd group as i find it boring as fuck. If i get an add i will pull off.
     
  15. Infanity

    Infanity Can't get enough of FH

    You had me beat last night?

    Concidering i was working from 4pm-12am last night i find that hard to believe. 99% of the time i fight you pip i win, I'm not trying to boast or anything but i do.

    You killed me on hunter solo 2 times with IP etc, But that was swimming backwards with sprint in water when im running on 90% Wbreath and a snare pet on me :p
     
  16. aika

    aika Can't get enough of FH

    You grouped with me once! :D
     
  17. aika

    aika Can't get enough of FH

    SS didnt capture 2 more stealthers :)



    [​IMG]
     
  18. Septina

    Septina Part of the furniture

    hahaha :D
     
  19. kivik

    kivik Part of the furniture

    'I R NOT ZERGIN!'





    no, really! :)
     
  20. Shadowss

    Shadowss Banned

    Oh my god.... I attacked you first then a couple of other stealthers attacked you...I stopped attacking you and let them kill you....Hence the surrendering gesture..i was not grouped..

    u shouldve realised ..i stopped attacking you....... stop trying to land me in sh**
     
  21. Infanity

    Infanity Can't get enough of FH

    We didnt attack anything! We logged merc/sor/wiz anyway! :d
     
  22. Punishment

    Punishment Part of the furniture

    Dont expect any respect whatsoever Shadowss tbh ...

    Let you for abit then after i jump Minicrit (Not the Mincer you were duoing with) and disengage with mincer at 50% and me at 80% to kill a rr6 cabby fuckwit who is lining up to add sprinting from cliprange to get his fistfull rps and chase it ... with Minicrit still engaging me (Ill remember that too) i get a pa in the face for something shit like 300 from you ... So for all i care if i see you engaged in future you get whats coming ... Expect hard knocks addtard :rolleyes:
     
  23. Shadowss

    Shadowss Banned

    actually deception i missed backstab for 100 dmg then left you LOL i thought shit i just missed an easy backstab i may as well leave him...the cabby was in my guild

    :p if u wernt attacking a caster i wouldnt have added
     
  24. Punishment

    Punishment Part of the furniture

    And this changes ... what exactly ?

    Every addtard has an excuse , redeem yourself through gameplay and you might not get chained everytime you leave Beno keep by every decent assasin out there who doesnt want to risk someone of unknown intention hanging around for a chance to get thier lame skills on :rolleyes:

    P.S. I have nothing against you duoing , but random adding puts you right in the ''For the realm'' crew and they tend to die alot from what i hear :(
     
  25. Raven

    Raven Brrrrr!

    so you are a useless adding zergling but ofc solo while doing it.


    righto



    seems there is a lot of free RPs about atm, tempted to re-sub for a month when the patch finally arrives
     
  26. Shadowss

    Shadowss Banned

    Lol i hit him once 0o0o sorry i joined the whole realm crew thing sorry big bad shadowss

    Fucking hell guys get a clue

    Yes i do duo to kill plitscraft rodelsb zerg of 4 of them and chandi and warhead adding on us

    GET OVER IT tools..and if u aint noticed if i see a soloer when im duoing we make sure its a 1v1 enviroment so /rude to all you lamers who just wanna flame

    tbh bring for flame threads about nothing just coz i owned you hard

    AND LOL at slitscraft paing me when i type this and i purge and kick his arse pahahah
     
  27. Punishment

    Punishment Part of the furniture

    You owning me will be the day Friend ;)
     
  28. Shadowss

    Shadowss Banned

    dunno who u are

    PS illu nice fight...shame i didnt have haste up tho ;(
    <3 u
     
  29. Punishment

    Punishment Part of the furniture

    Oh what an amazing comeback , yet you remember that it was a failed BS2 Instead of a Pa ... :rolleyes:

    Don't worry bro , just make a /rel macro like this ...

    /macro AddtardGotOwnedByUnknownShadeAgain /release

    Should do until you learn my name :ninja:
     
  30. Shadowss

    Shadowss Banned

    lol ur so aggressive and angry at a random 100 damage thing.. not like it killed yu

    give up tbh i dont give a shizer about wat u think coz u are obviously an ignorant tart

    boo hoo shadowss hit me for 100 damage gotta moan on FH

    get a life

    how was that a comeback? i didnt know who you were lol! you changed your sig ...again stop being so anngry this aint a flame war is it?
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.