Teh Seel vacates.

old.Tohtori

FH is my second home
Joined
Jan 23, 2004
Messages
45,210
I'm off, soon, in an hour or so....until tuesday that is. Got a nice easter holiday, no net home and i ain't coming to work just to visit the forums :p

Plus i'll probably be drunk, getting drunk or having a hangover. Weeee!!

You're not that great guys. And girls. Well the girls are. But those are probably guys too. No matter what picture they send you... *grr*

Aaanyway, just letting people who are interested know, so those who don't care...well...don't care myself either so nyah! :D

Might write something on my lapper and post it when i get back, might not, ooh the tension!!

No seriously, i've got this real killer tension on my shoulders...anyone wanna rub me? *snickers*

Stopping writing is so hard, it's like, just gotta say something more. Maybe i should make usage of this threadage and post a picture or something..hmm...let see...

"NERF DOG SIZE FFS!!!"


Hmm...what else...oh oh! A link to some silly persons site!! Yeah!!

Cybje's photo gallery!!

This guy is so kewl that even...ummm...actually not that kewl...not even cool...or chilled...room temperature maybe...

I think i'm done. Hmm. Like i'm forgetting something....

Oh yeah! My egoboost!!



There. I'm done.

*bows*
 

Dukat

Resident Freddy
Joined
Jan 10, 2004
Messages
5,396
Phew, first saw this and thought you where going for good or somthing :(

I was like 'noooooooo' for the whole 5 minutes it took for the post to load.

Well, have fun over easter, make sure you dont eat too many easter eggs or teh ice float might sink :D
 

Morchaoron

Fledgling Freddie
Joined
Dec 22, 2003
Messages
2,714
Dukat said:
Well, have fun over easter, make sure you dont eat too many easter eggs or teh ice float might sink :D
it will anyway thanks to global warming muhahahahaha!
 

Ezteq

Queen of OT
Joined
Jan 4, 2004
Messages
13,457
OMG such a cute piccy how bigs that dog??? how smalls that kitty???

Take it easy seel have a lovely easter and if you have trouble getting the foil off the eggs with them lil flippers of yours call me on 555 SENILE

Adios!
 

old.Tohtori

FH is my second home
Joined
Jan 23, 2004
Messages
45,210
Global warming got nothing on my pimpedout icefloat.


It's TEH Icefloat afterall.

On a returning sidenote....

"Since your last visit 599 threads and
7594 posts have been created!"

for pete's sake...get a life :D
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom