ach soo, jag bor ju på porsön jag :o åfan, vi kanske är grannar då :)
pjuppe Fledgling Freddie Joined May 31, 2004 Messages 2,052 May 18, 2007 Thread starter #31 Shike said: ach soo, jag bor ju på porsön jag Click to expand... åfan, vi kanske är grannar då
CorNokZ Currently a stay at home dad Joined Jan 24, 2004 Messages 19,779 May 19, 2007 #32 Eregion said: on topic, i play with right hand on arrowkeys and left hand on mouse Click to expand... lol how is that in anway on topic? on topic, as Eggy once called me: Incest..
Eregion said: on topic, i play with right hand on arrowkeys and left hand on mouse Click to expand... lol how is that in anway on topic? on topic, as Eggy once called me: Incest..
Eregion Fledgling Freddie Joined Jan 21, 2004 Messages 1,218 May 19, 2007 #33 CorNokZ said: lol how is that in anway on topic? Click to expand... its erm...it just is okey?
F falseth Loyal Freddie Joined Sep 23, 2004 Messages 335 May 19, 2007 #34 pjuppe said: åfan, vi kanske är grannar då Click to expand... skjut mig.. bad qual and i was only in 2fights.. and why did u remove the good yeaheyahyeah song?!
pjuppe said: åfan, vi kanske är grannar då Click to expand... skjut mig.. bad qual and i was only in 2fights.. and why did u remove the good yeaheyahyeah song?!
Septina Part of the furniture Joined Dec 23, 2003 Messages 4,746 May 19, 2007 #35 pjuppe said: åfan, vi kanske är grannar då Click to expand... en till porsöbo? vafan!! På tok för många porsöbor som daocar! *tvångsomflyttar Shikeponken*
pjuppe said: åfan, vi kanske är grannar då Click to expand... en till porsöbo? vafan!! På tok för många porsöbor som daocar! *tvångsomflyttar Shikeponken*