This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Reflex Attack

Discussion in 'Albion' started by Flimgoblin, Jan 14, 2004.

  1. Chilly

    Chilly Balls of steel

    i always thought it was broken and thats why not every single friar with the points had it. Seems as though its rather good tbh.
     
  2. Dardamein

    Dardamein Fledgling Freddie

    Well my uncle Wilfrid have planned for this nice ability. Never heard it was broken.
     
  3. Kagato

    Kagato Fledgling Freddie

    Not broken, just under appreciated.
     
  4. Quicksilver

    Quicksilver Loyal Freddie

  5. ReaLX

    ReaLX Fledgling Freddie

    U have 50 staff? :p
     
  6. Jpeg QuickStix

    Jpeg QuickStix Fledgling Freddie

    yes he does it seem! 0_o

    but i suposse if RR10 fully Bot buffed and only run in Guild grp's can afford to go that spec.

    i tried reflex attack and tbh i think it sucked big time i kept it for about 2 weeks (lots of solo) and i didnt like it at all . i think its gettting a revamp when they re-do ra's so im hoping they do summin really nice with it :)
     
  7. Jpeg QuickStix

    Jpeg QuickStix Fledgling Freddie

    50 staff
    38 enhance
    18 parry
    8 rejuve
    is that yur spec?

    or as above but
    20parry
    1rejuve


    but i cant imagine a friar without the cure spells.

    1st spec imo is a pretty good one if ALWAYS buffbot buffed.
     
  8. ReaLX

    ReaLX Fledgling Freddie

    Hmm, only 38 enh? IMO u miss out on a lot of things then :/, but then again, who am I to criticize a rr10 friar ;)
     
  9. Stallion

    Stallion Can't get enough of FH

    why not, not like rr10s cant be wrong l0l :p
     
  10. Quicksilver

    Quicksilver Loyal Freddie

    Yeah 50 staff, 38 enh atm.

    was 44 staff, 47 enh all the way to rr10 tho ;)

    The only things I miss is 5% absorb and 6% haste really..

    p.s i got extra spec points in 1.46
     
  11. Coren

    Coren Fledgling Freddie

    Might go 50 staff just for the new icon :) Is Excommunicate a better backup than CE [snare] then you reckon?
     
  12. Jpeg QuickStix

    Jpeg QuickStix Fledgling Freddie

    if he didnt have a bot then his spec would be called gimp (by many) . but it seems he has a lvl50 bb. full buffs which will make up for the ones he may normally spec into...

    and cos he always runs in a v good rvr grp . dropping his ench n boosting staff will give him more dmge output , and i know FC let there friars beat the shit outta stuff n dont expect em to heal much (if at all) . so qs's spec is fine for the role he plays in rvr. max dmge output , good clerics keeping him alive means he can live without the high enhance buffs and ofc rr10 helps a great deal :)

    although i wouldnt consider the spec myself unless i was in a reguler similer rvr grp . but cos he in a uber grpo he can afford to change his spec for max offensive abilities.
     
  13. [TB] Benedictine

    [TB] Benedictine Fledgling Freddie

    still no det though... :p
     
  14. kirennia

    kirennia Part of the furniture


    Oi you, pm me in game a.s.a.p :D Got a proposal for you
     
  15. [TB] Benedictine

    [TB] Benedictine Fledgling Freddie

    Why we've only just met! :wub:

    Im not in game until early Feb :rolleyes:
     

Share This Page