Is there any Swedish guilds on this server?

G

Guilbert

Guest
Seems like the 2 Swedish guilds that used to be on Excalibur, both are inactive. So, if there is an active guild here, thats not only lvl 50's I might consider go over here.. Else Ill try to find a nice home on Excali =)

J

joppe69

Guest
Tyvärr finns det nog inte det

Jag har spelat min Wizard Quill här på Pryd sedan i april och vad jag vet så finns det ingen renodlad svensk guild i Albion. Jag är med i Lords Of England och vi har över 10 svenskar i guilden (trots namnet) men guilden är en från england och är engelsktalande.

S

Svartur

Guest
Svea Ulvar in midgard is pure swedish.

Join midgard! :p

T

Tabasco_LoE

Guest
Info about some swedish guilds

/em Tabasco switching to his mother tounge

Hej.
Det finns en massa svenskar på Excalibur och Prydwen, dock så är de flesta utspridda bland vanliga guilder som t.ex LoE eller Sotl.
Det finns dock ett par med bara svenskar (eller mestadels) som jag känner till. Mest svenskar verkar finnas i Midgård (vilket märks på att de är himlarns duktiga motståndare /em svär tyst)

Excalibur/Midgård:
Nolby Pride

Excalibur/Hibernia:
In Vino Veritas

Prydwen/Midgård:
Kolla in aliansen NORRSKEN med:
Bulle af Fetstryk (lol)
Svea Ulvar
Ragnarök
House of smek.

Prydwen/Albion:
Zoo (verkar inaktiv)

Jag rekommenderar dock att du väljer en Realm och klass du tror är kul, och sedan själv avgör genom interaktion med andra vilka guilder som har folk som är vänliga och har ett bra uppträdande/professionella och sedan förösker bli medlem i den guilden.

Jag skulle inte välja guild beroende på nationallitet om inte språket är ett problem. Du springer på svenskar mest hela tiden.

Users who are viewing this thread