for swedish daoc players

O

old.Isos

Guest
Originally posted by the_fnord
Muhahaha! Jag va med i en paneldebatt med bla just Didi Örnstedt en gång.
För de första: Hon Blev ÄGD!
För det andra: Hon Blev ÄGD!
För det tredje: Hon Blev ÄGD!
Som en bonus vars hon ful åsså! :flame:


va??? haha jag trodde dom också var nåt skämt dom tänkt upp
jag trodde stenhårt på dte här förut, sen läste jag igen "Pastor Petting kommer till Sverige"

"Svensk-finska församlingen kommer under vecka två att få storfrämmande i Pastor Jeremy Petting från USA. Pastor Petting har under det senaste decenniet blivit mycket ryktbar för sitt finger med i den amerikanska rörelsen CUM, "Christian Union Movement"."

inte desto mindre roligt dock :D:D

Det mest oroande i denna historia är att de tjugotal vittnen vid platsen verkar missbedömt situationen. "Jag kan svära på att jag inte hoppade jämnfota på den där flickans huvud, eller kopplade startkablar mellan bilens motor och halsen på den medvetslösa vettvillingen som vissa vittnen vill göra gällande," fortsätter Eek trovärdigt. "Att mitt basebollträ skulle gått av när jag slog den i bakhuvudet på killen i lodenrock är bara nys, och att jag dessutom samtidigt skulle skrattat är helt befängt. Jag har själv visat upp basebollträet för polisen och de har själv konstaterat att det, sånär som på ett rejält bitmärke är helt intakt." Det är tveklöst så att det hela är ett missförstånd, då samtliga vittnen och förövare pekat ut Eek som den aktiva och provocerande i tilldragelsen. Men att det kommer att reda ut sig är Eek helt övertygad om. När polisen får ta del av alla fakta som kommer de förstå att Eek handlat i nödvärn. Bara ett han skulle stått över en av de avsvimmade och yttrat "Vi har slaktat hedningar förr och gör det gärna igen - förblöd din jä*el!!!" Faller på sin egen orimlighet. Hela församlingen kan gå i god för att Eek aldrig någonsin tagit en svordom i sin mun!

liksom... seriöst haha
 
M

mrjack

Guest
Var det någon som såg kalla fakta? vad sa dom egentligen? nått vetting? =))
 
H

hiban

Guest
Nej, bara meningslöst babbel om verklighetsflykt och okontrollerat spelande, typ...
Nån som var arbetslös och levde på sina tidigare införtjänade pengar (vilken lösdrivande knarkare! Slå ihjäl honom! han e en samhällsfara! han håller på med sånt han gillar! och betalar med pengar han slitit tidigare för att få. Alla andra åker utomlands och trängs på stränder med bleka, rödhåriga britter med ölmage, eller skrikiga ungdomsfyllerister. Han spelade spel i stället och trivdes med det)

Annars var det mest om folk som spelade counterstrike och battlefield. (och dom vet vi ju hur dom e ;) ) Personligen fattar jag inte hur folk kan sitta vid counterstrike i 6-8 timmar om dan. man tröttnar efter 1 timma ju. speciellt om man spelar en bana om och om och om och om och om igen :)

Var ingenting om DAoC :( eller jo... dom panorerade över en spelhylla, där stod ett SI :D
 
P

Pixie.Pebr

Guest
Originally posted by the_fnord
Muhahaha! Jag va med i en paneldebatt med bla just Didi Örnstedt en gång.
För de första: Hon Blev ÄGD!
För det andra: Hon Blev ÄGD!
För det tredje: Hon Blev ÄGD!
Som en bonus vars hon ful åsså! :flame:

Yessir! Im a mean, Green Killing Machine!!! :p

Är du en av killarna från Ett Glas?
 
M

mrjack

Guest
Låter trevligt, jag har en kille i min klass som faktiskt var beroende av CS ett tag, fast han slutade lira det otrologt nog =))
 
P

Pin

Guest
something tells me I'm missing out on something here :(
 
T

the_fnord

Guest
Originally posted by Pin
something tells me I'm missing out on something here :(

Not really m8! :D
Just an old deadbeaten discussion about rpg's harming the innocent youth.... :bore:

Edit: and sum postfarming! :m00:
 
P

Poseidon

Guest
lol i live in katrineholm and didnt know about that.... scarry stuff
 
G

garnax

Guest
Guess who gonna get the blame?

The MMORPG games...or the drug he took

I live in Katrineholm and plays DAOC
But I dont feel like killing RL ppl :)

Or..
 
P

Pin

Guest
Originally posted by the_fnord
Not really m8! :D
Just an old deadbeaten discussion about rpg's harming the innocent youth.... :bore:

Edit: and sum postfarming! :m00:

in that case, I refuse to miss out on postfarming!
 
O

old.Isos

Guest
det programet överdriver alltid...

och vaffan vem bryr sig om ett gäng CS fjortisar sitter inne och gamar hela dagarna?
är det nästan bättre att dom e ute och super sig asfulla på folköl och förstör lyktstolpar, blir typ smygrasister eller går med i SFFS?
eller faan jag ska också ut ohc dricka folköl och gå med i SFFS, det e coolt

fast hehe känner en av snubbarna som satt där i slutet när dom hade haft Klanmatch på matrix i battlefield :D

han e största divan... för onödigt vetande =)
 
C

congin

Guest
Originally posted by evilknight
To Göran Përson (sp?) Norway 03.05.03


I've read some articles on the Internet about people (Swedes) killing each other. As a good friend and neighbour I have to admit that I’m worried. We (the Norwegians) don’t like to live next door to serial killers and drug dealers. So, what I want you to do is:
1. Kill all the players in “Tre Kronor” (the Norwegian hockey team is just soooo much better)
2. Get rid of all the MMORPG players
3. Sell Volvo and Ericsson(sp?) to someone in Norway (Givf!!!)
4. Get addicted to an MMORPG
5. Send all your drug dealers to Norway (we need them!)

Yours sincerely
Evilknight

;)

--------------------------
Edardof-Thane
Etilania-Hunter
<Ghosts of Valhalla>


Volvo is owned by ford so we can't sell it to you but you can get Eriscsson if you like... they are just wrecking our economy atm :p
 
E

evilknight

Guest
Originally posted by hrun
gifv ur oil and Ericsson is yours :p


Ummm..........no
If we wait 100 years, then you have a deal m8!:D


-------------------
I don't have an account.........
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom