This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

WTF of the day :D

Discussion in 'General Discussion' started by SoulFly, Jan 19, 2004.

  1. SoulFly

    SoulFly Can't get enough of FH

  2. Ctuchik

    Ctuchik Resident Freddy

    that would possibly be THE worst video ive ever seen :p
     
  3. Ayana

    Ayana Fledgling Freddie

    Anyone actually watched it to the end? I couldn't, was too horrible ..
     
  4. frogster

    frogster Fledgling Freddie

    There is just something sooo wrong about that video. :eek7:
    I have lost the will to go on :<
     
  5. Old.Ben

    Old.Ben Fledgling Freddie

    :eek2:
     
  6. inqy

    inqy One of Freddy's beloved

    curiosity did indeed kill the cat :[
     
  7. Ssera

    Ssera Fledgling Freddie

    wonder what they're talking about...
     
  8. Ormorof

    Ormorof Resident Freddy

    ai ai ai

    i actually watched the whole thing and i must say, im scared :(
     
  9. Dreami

    Dreami Fledgling Freddie

    Silly movie :twak:
     
  10. Korax

    Korax Fledgling Freddie

    downloading... I have a feeling im wasting my bandwith + my time
     
  11. Korax

    Korax Fledgling Freddie

    ROFL! I loved it!! OMFG!
    A great laugh! I even watched it twize!
    ai ai ai ai ai ai aiiiii
    AIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!
     
  12. Korax

    Korax Fledgling Freddie

    Haha, I cant belive you guys didnt like it. HAHHA! (... im scary)
     
  13. Septina

    Septina Part of the furniture

  14. Blondy

    Blondy Fledgling Freddie

    whats teh movie about? its like 24mg and im 56k so it best be good
     
  15. Ctuchik

    Ctuchik Resident Freddy


    well.. if we told u what the movie was about then u dont need to watch it.... :)

    DL it, u wont regret it :p
     
  16. Blondy

    Blondy Fledgling Freddie

    ok, well, ive canceled it you are making me scared :(

    PS Ding Regular Freddie!
     
  17. Ctuchik

    Ctuchik Resident Freddy

    aww comon... dare alittle... :)
     
  18. Bone_Idle

    Bone_Idle Fledgling Freddie

    I watched it. AIIIIEEEE ...

    It was interesting to say the least. :)
     
  19. Archeon

    Archeon Fledgling Freddie

    No word in the human vocabulary can adiquatly sum up my feelings on this video, so i will simply represent it in smiley form.

    :eek7:
     
  20. Aoln

    Aoln Guest

    errr..WTF.. AAAAAAAAAAAIIIIIIIIIEE?
     
  21. Korax

    Korax Fledgling Freddie

    rofl (watching it for 3rd or 4th time now) :twak:
     
  22. mts

    mts Fledgling Freddie

    jpop, gotta love it-

    where's mah acid?
     
  23. Graknak

    Graknak Fledgling Freddie

    omg this pwns, allmost as good as those Yatta boys xD

    btw whats the name of this group? seems the clip is bugged and i want a good working version ^^
     
  24. SoulFly

    SoulFly Can't get enough of FH

    I watched it for over 20 times, lol it's nuts.
     
  25. Kyra

    Kyra Longtime Songbird

    Oh my goodness that has to be the oddest/worst video I've ever seen.

    Bad choreography, weirdo guy, and the one girl didn't match the others.

    But still I will probably dream about the damn thing, wondering wtf they are talking about.

    hehe
     
  26. Goku

    Goku Fledgling Freddie

    hahaha, very funny altho it felt like it was never gonna end.

    just curios to how you came across it? :D
     
  27. Addlcove

    Addlcove Fledgling Freddie

    great laugh
     
  28. Covenant

    Covenant Can't get enough of FH

    Ugh. My eyes.
     
  29. Ormorof

    Ormorof Resident Freddy

    showed it to little brother and he wont stop saying aii!! now :(

    its a curse :touch:
     
  30. old.FIN

    old.FIN Banned

    stupid movie

    go outside
     

Share This Page