Priest Q.

Discussion in 'Class Discussion' started by Youwill, Dec 17, 2004.

  1. Youwill

    Youwill Fledgling Freddie

    I became lvl 28 shadow priest in the open beta US, and had Spirit Tap on 80%.

    When i was in grps, i did not notice that the spirit tap activeded when the mob died. Do I have to do some dmg on the mob to get it, or...? Anyone know? :D
     
  2. L0stS0ul

    L0stS0ul Fledgling Freddie

    I was under the impression that for spirit tap to work you had to actually get the final blow on the mob to gain the reward of spirit tap?
    then again i have known to be wrong ;)
     
  3. Galelawyn

    Galelawyn Fledgling Freddie

    Yes indeed, you have to get the final blow, wether it is with magic or melee or wands doesn't matter
     
  4. scrow

    scrow Fledgling Freddie

    yup, and thats exactly why its only good for soloing. (in a group I hardly ever use damage spells....somethimes that focus snare spell to prevent mobs running in more agro)
     
  5. SilverHood

    SilverHood Resident Freddy

    Just use shadow: pain... chances are you'll get the final blow now and then :)
     
    • Like Like x 1
  6. Fedaykin

    Fedaykin Fledgling Freddie

    its an awesome talent mine is 5/5

    if im in a grou pi ask them to let me get last blows, i inform them that they will get exp faster if we do and most see happy about it, ofcourse theres always some gimps but hey, better than nothing
     
  7. Talivar

    Talivar Part of the furniture

    is that the talent that makes u regen health faster or does it regen mana faster aswell?
     
  8. Galelawyn

    Galelawyn Fledgling Freddie

    It makes you regeneration of both faster ,that's what spirit does ! ;)
     
  9. LordjOX

    LordjOX Part of the furniture

    Forgive tali, hes still a noob
     
  10. Talivar

    Talivar Part of the furniture

    Yep so much a noob that the Mana will regen at 50% part of talent explanation confused me:p
     
  11. k9awya

    k9awya Can't get enough of FH

    spirit tap is crap

    was ok at lvl 15
     
  12. Whisperess

    Whisperess Part of the furniture

    :fluffle:
     
  13. Vesuvius

    Vesuvius Fledgling Freddie

    dont like the look of priest personally.... most of the solo priest vids i've seen have been pure kiting... doesnt appeal to me in the slightest. i prefer the stand n fight strategys. then again i aint seen many group priest vids so i cant comment on that. and beyond the american open beta i'm inexperienced in WoW.

    tbh i'm looking forward to learning this game.... take my advice, dont research to much, enjoy your learning days while you got em.
     
  14. Vantros of the Delerium

    Vantros of the Delerium Fledgling Freddie

    i am looking forward to playing priest tbh, i really dont want to be a melee class again, so its either mage type or healer type... and unlike many other games the healers in wow have some bite to them also... looks like a very involving class to play.. should be great fun :)
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.