This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Pavement Art

Discussion in 'The Front Room' started by Gef, Jan 15, 2004.

  1. Gef

    Gef Fledgling Freddie

    Just saw these and thought they were class, so i'll share :p

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Like Like x 1
  2. Doh_boy

    Doh_boy Part of the furniture

    :eek6:

    whoa! Damn good pictures. :)
     
  3. SoWat

    SoWat Loyal Freddie

    Excellent stuff!

    The laptop one is bending my eyes though :)
     
  4. raw

    raw One of Freddy's beloved

    Got them in an email the other day :p
     
  5. Clown

    Clown Part of the furniture

    Very good, shits on the crap ones in Covent Garden :)
     
  6. L_Plates

    L_Plates Fledgling Freddie

    Very impressive :)
     
  7. Elcain

    Elcain Fledgling Freddie

    Go0d shit
     
  8. Monkee

    Monkee Fledgling Freddie

    wow... :eek2:
     
  9. Whipped

    Whipped Part of the furniture

    The second to last one is amazing. It took a bit of looking to realise the one on the left is the art :D
     
  10. Clown

    Clown Part of the furniture

    You need glasses sonny :)
     
  11. Summo

    Summo Loyal Freddie

    Whoa! Top stuff! :D
     
  12. Deady

    Deady Fledgling Freddie

    um are they real?
     
  13. Sharma

    Sharma Can't get enough of FH

    Heh gotta love the ingenuity you get in some places, very impressive stuff it is. :D
     
  14. Jonaldo

    Jonaldo Fledgling Freddie

    They are indeed very good.
     
  15. Cyfr

    Cyfr Banned

    WOW! They are great
     
  16. Gombur Glodson

    Gombur Glodson Fledgling Freddie

    Really nice :)
     
  17. Chilly

    Chilly Balls of steel

    Swimming pool :D

    The well is quite trippy as well, wish ol' TB would hurry up an dive in tho.
     
  18. Tsjiep

    Tsjiep Loyal Freddie

    Nice

    .... that is all
     
  19. milou

    milou Part of the furniture

  20. Reverend Flatus

    Reverend Flatus Fledgling Freddie

Share This Page