ololololo!Coldbeard said:Heia Tufte!
care.exeKella said:Such RvR discussions thread this is..![]()
You're just jealous cos you're from Slovenia!Kella said:Such RvR discussions thread this is..![]()
mikke said:tilbake? ingen av de har spillt det.. jeg fikk en kompis opp på lvl 16 eller noe også quitta han;p
stedet er stadion! og står under vann!Hokky said:Byen e bergen og laget e brann :worthy:
hva blei stillinga sist brann var på Lerkendal å spilte mot Rosenborg da?Hokky said:Byen e bergen og laget e brann :worthy:
VampiiricMist said:skiensgutt her![]()
Etinay said::worthy:
Porsgrunns jente her![]()
CuddleBunny! said:loltrondheim e verdens navle ;P desuten så eie rignes pilsner allt øle i bergen, LETT!
CuddleBunny! said:hva blei stillinga sist brann var på Lerkendal å spilte mot Rosenborg da?![]()
Vi er ett eget folkeslag med vår egen lille tulleverden, trodde du visste detColdbeard said:Var da voldsomt så mange bergensere da. Bråkete, selvhøytydelige, skrytete bergensere
Neida, bergensere er ålreite nok de. Bør ikke si no vondt om dem siden Bergen bare er et par timers kjøring herfra uanz :>
Vilje said:Den der kan du glemmeMan har jo selvølgelig forskjellig smak, men ærlig talt!
Hansa er jo en fryd for smaksløkene!
Hele uken vandrer jeg hvileløst og sikler av endeløst begjær,
mens jeg venter på at jeg skal få helle i meg det
duggfriske, halvsøte, aromatiske ølvidunderet vi i
Bergen kaller Hansa -Med de syv fjell som bakgrunn!
Dere bergensere vet hva jeg snakker om!
VampiiricMist said:stedet er stadion! og står under vann!
Norlæning fra bodø?Old.Ilum said:æ e norlenning æ korsn e d me dæ e du like tøff å stærk som mæ?
husker den gangen rbk slo brann 10-0 jeg xD var gøy det!Craparoni said:Omtrent det samme som den ble i bergen da rbk var der ,men med motsatt sifre, så bleeeee, we are even![]()