New Phone

Discussion in 'The Front Room' started by Laddey, Jul 25, 2007.

  1. Laddey

    Laddey Resident Freddy

    Afternoon, so yesterday my new phone come. Sony Ericsson W8810i, brilliant phone so far, people complain about the buttons, nothing wrong with them tbh.

    One problem i've had with many phones, converting movie files into 3gp ? I wanna download some porn and wack it on my phone, don't have a clue how, googled some converters but majority are useless. Can you guys reccomend any? Cheers
     
  2. Dudley52

    Dudley52 Can't get enough of FH

    i just used the nokia multimedia player that came with my phone to do that. Do you get a CD with programs on it?
     
  3. Laddey

    Laddey Resident Freddy

    I do aye, not actually looked at the CD since i've got a bluetooth device. I'll check now. ;)
     
  4. Mojo

    Mojo Fledgling Freddie

    That phone comes with a nice util to rip cd's straight to the phone, didn't check the media side of things though.
     
  5. Overdriven

    Overdriven Not a sandwich

    Atleast you were blunt with the usage of the phone! :D The CD should contain anything to do that on it tbh.
     
  6. soze

    soze I am a FH squatter

  7. Pswoevgia

    Pswoevgia Banned

    Geez dude, use your computer for internet, use your MP3 player to play music, use your television to watch TV, use a video recorder to record videos, use a games console to play games, use your mobile phone to phone people or text them.
     
  8. Solo

    Solo Fledgling Freddie

    Send me all the porn and I'll convert it.
     
  9. Overdriven

    Overdriven Not a sandwich

    You seem to be living in the late 90s, having everything in one place makes life alot easier. Granted, watching videos is the biggest downside (small screen) but the camera is good, it makes a good MP3 player, the recording could be better.

    Phones and 'All In Ones' are taking over the world.
     
  10. Laddey

    Laddey Resident Freddy

    Oldschool.

    Phones are taking over.


    I bet you will :p
     
  11. tris-

    tris- Failed Geordie and Parmothief

    so your saying instead of having a decent phone (k800i) i should also carry around a decent camera just incase i wanna take a photo? i dont think so.
     
  12. old.Tohtori

    old.Tohtori FH is my second home

    Hey guys, don't be so rude. Just because someone had a bad experience with mobile porn, doesn't mean he should be outcast so badly :D
     
  13. Penlid

    Penlid Fledgling Freddie

    Anyone had any experience with the W580i yet? :<
     
  14. Huntingtons

    Huntingtons Resident Freddy

    may i ask why? atm they are far from even deserving the attention. cameras are really poop, pictures can be taken but are not worth alot. 1 gig of music can be used but i'd really just have all on my mp3 player...
     
  15. soze

    soze I am a FH squatter

    The cameras are far for poop a sony cybershot mobile k800 for example will take pictures the same qulity as a normal sony 3.2mp camera with the exception of optical zoom.

    The walkman aplication is excelent and with a 4gb card you can have 4gb of music.

    If you have had a bad experiance i would say you had a shite phone but some phones are more than capible cameras and mp3 players.
     
  16. Pswoevgia

    Pswoevgia Banned

    Lol nice quote from the fucking website. Have you actually ever tried/used this phone? I wonder, lol.
     
  17. tris-

    tris- Failed Geordie and Parmothief

    i own the k800i, as you can see the picture quality is just terrible. [​IMG]
     
  18. swords

    swords Can't get enough of FH

    I woundered when we'd smell your stench in the OT bit.
     
  19. old.Tohtori

    old.Tohtori FH is my second home

    tris-, spoiler tags for f*cks sake :eek7:

    But on point, if you take the normal cameraphoto(which quality people always complain about) and resize it to a normal photo size:

    [​IMG]

    You see, the quality is quite normal :D
     
  20. tris-

    tris- Failed Geordie and Parmothief

    youve compressed the image, its bound to look a bit shitter :p
     
  21. swords

    swords Can't get enough of FH

    No freaking way! omg! amazing!
     
  22. soze

    soze I am a FH squatter

    lol yes i have lol

    I had a SE K800 for about 6 months and if you knew anybody that had one you would not have said that shite
     
  23. old.Tohtori

    old.Tohtori FH is my second home

    Well i was making a point for PRO-camera phones. So why you bombing our own cause? :D

    Still the photo, even compressed, looks like a normal photo(hand held flappy things you youngsters).
     
  24. Bugz

    Bugz Fledgling Freddie

    Hi Dori!!

    :/
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.