Nederlands sprekende mensen :) (Dutch speaking people)

Rub

One of Freddy's beloved
Hallo :p
een paar vrienden van school en ik zijn bezig met een spel te maken, ik heb ook een forum gemaakt maar het is nogal een beetje... saai in dat forum :( daarom zou ik jullie willen 'uitnodigen' in mijn forum ( http://www.atfreeforum.com/ruben/index.php?mforum=ruben ) om het offtopic gedeelte een beetje op te fleuren, of als je misschien talenten hebt en we kunnen die gebruiken (en jij wil meehelpen met het spel natuurlijk) dan zit je misschien ook in het team! of in het team als betatester, en dan krijg je een gratis versie van het volledige spel(maar waarschijnlijk zullen we toch geen geld vragen voor de volledige versie ;p). de eerste beta is verwacht rond eind dit jaar, maar dat kan natuurlijk altijd wat langer duren en het is ook maar een eerste betaversie :/ op de volledige versie kan ik echt nog geen datum plakken
ik hoop dat ons forum een beetje rijker word aan leden :)

for the english ppl:
its for a game that im making with some friends(dont worry it'll be english ;) ) and the forum of it is a bit boring, so i want to see some forum trolling skillz to have a bit to talk around etc ;p u can try go to the forum but u prolly wont understand much :p

Users who are viewing this thread

Top Bottom