Gratzzzzzzz Bitteliten rr10!!!

Status
Not open for further replies.
J

jua-cosmos-jua

Guest
grats to him, very strong achievments big and strong luri, and oc the ppl who play with him in the grp since thats where it starts from.

N

np-insane

Guest
Gratz liddul boi. Now try a class where u need to use 2 buttons :D

C

chrstffr

Guest
Originally posted by np-insane
Gratz liddul boi. Now try a class where u need to use 2 buttons :D

Debuff, base nuke and pbaoe is 3 buttons tbh :rolleyes:

N

noaim

Guest
Huh? A gratsthread for someone playing an overpowered class? "Looks back to when someone posted a Grats Locuz RR7"-thread.

C

chrstffr

Guest
Originally posted by noaim
Huh? A gratsthread for someone playing an overpowered class? "Looks back to when someone posted a Grats Locuz RR7"-thread.

I'll give him a grats, when he hits rr10...

D

Djin

Guest
Gratulerer! :)

bare vent, PA min skal nok drepe deg 1 shot fordet..!! klarer jeg det får jeg 500g av noen norske "venner" av deg :p

hehe

anyway, Gratz on rr 10 :) instant 1button 4tehwin class :p

C

Cheesehound

Guest
sigh, another chanter dings rr10.

lets all rejoice and be happy \o/, it must have taken him ages to farm "all" those realmpoints useing a "hard" class tbh.

die.

D

Denisée

Guest
En av de eneste hibbiene som jeg har respectert her på Excalibur har endelig kommet til sitt mål. RR10 på en kaster er veldig vanskelig å nå slik som spillet er nå for tiden. Kallistor, Domain og nå Bitteliten vet alle hvor hardt det er å som oftest bli den som først faller, men likevel har de holdt opp motet og stått på.

Dagene fra Bittelitens første deathspam er fortsatt i minnet. Gjennom tykt og tint har man fulgt denne lille skapningen gjennom den's ferder og mange bragder. Alt fra keepdefence til open battle har vi sett han gjort store prestasjoner. Kort sagt etter så lang tid og både opp og nedturer for sin egen guild og den konstante zergen i Emain, ser vi nå lysere tider.

Eneste som gjenstår er å si Gratulerer til en person som virkelig har fortjent det :)
Måtte hell og lykke fortsatt stå deg bi :clap::clap::clap:

To Cheesehound: Domain is an Eldritch, and so is Garbannoch.

S

shaetan

Guest
Are you that same Cheesehound that played hib/excal?

Edit: og gratulerer så mye :)

D

Dinfar

Guest
gratz to the best chanter around :great: :clap:

well deserved indeed :D :clap:

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread

Top Bottom