such cute luri Thunderer :clap:
O old.Striglen Guest Sep 17, 2003 Thread starter #8 Weeeee gratz magol. now we finally can make our stlong Thunderer team
F Freppe^^ Guest Sep 17, 2003 Thread starter #10 MAGGGGGGAN =))))))) ME LOVER =))))))))))) WE RIDE TOGETHER, WE DIE TOGETHER, MONSTERS 4 LIFE! =))
K K0nah Guest Sep 17, 2003 Thread starter #11 stloong nightshade grats (not ganked me yet but eaten my scout for breakfast a couple times and solo too!)
stloong nightshade grats (not ganked me yet but eaten my scout for breakfast a couple times and solo too!)
D Divinia Guest Sep 17, 2003 Thread starter #14 jag vill jag vill suga kuk, jag vill jag vill ha sperma på min buk, jag vill jag vill smeka gubbar på ollonen!!!!!!! gratz gamle grek
jag vill jag vill suga kuk, jag vill jag vill ha sperma på min buk, jag vill jag vill smeka gubbar på ollonen!!!!!!! gratz gamle grek
A angara-ffs Guest Sep 17, 2003 Thread starter #19 Well done mister-i-need-a-snus-sorry-i-am-afk-let-me-pull-grand summoner!!!111
F Freppe^^ Guest Sep 17, 2003 Thread starter #20 angara stfu, its " guys i need to bake a snus" =)))))
S skile Guest Sep 17, 2003 Thread starter #30 DETTA MÅSTE FIRAS, FEST I PARKEN!! ALLA E VÄLKOMMNA =D=D=D.