English only, thanks.

Status
Not open for further replies.

Section

Fledgling Freddie
to whine or not to whine...

edit: nn eden m8!1 im gonna sleep now so you can go camp brynja again :)

Treeeebeard

Fledgling Freddie
Thadius said:
Teach me how to say "Hand me the fire extingusher, my poodle is on fire"

Using this handy dictionary I checked on how to say it:-
http://www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/swe-eng.shtml

My answer for that was:-

händer mej den brandsläckare, min pudel se be på brand

Althoguh as i dont understand swedish language, I dont no if the words get shorted or not when mixed with others :p

Azathrim

Fledgling Freddie
Hahah, funny to see Eden of all zergers whine about getting zerged. Hahahahah. :)

Eden

Fledgling Freddie
Azathrim said:
Hahah, funny to see Eden of all zergers whine about getting zerged. Hahahahah. :)

If u see duo as zerging, then i admit im the king of zerglings :wub:

Dumle

Fledgling Freddie
Eden said:
If u see duo as zerging, then i admit im the king of zerglings :wub:

I counted 4 of you the other day but if you call that a duo then its good to know :p

And Im suuure you have never ever strafed, go attack a merc that is 2-3 RRs higher than you and see how long you will live without strafing, thats about the same as a RR2 SB attacking you with 10% relic bonus.

Dumle

Fledgling Freddie
And btw nice rudespamming the other day, you jump me when we are on our way back to hibfront where there was a keeptake and ofcourse we all attack your little foursome. Then you proceed in rudespamming deluxe, talking about brynjacampers being retarded, how bout Eden the Zerging/Brynjacamping/rudespamming twat? ;)

Se till att torka dig i röven innan du säger att andra luktar skit ;)

PS. If you cant take it, /Q and go watch TV or something

Eden

Fledgling Freddie
Dumle said:
And btw nice rudespamming the other day, you jump me when we are on our way back to hibfront where there was a keeptake and ofcourse we all attack your little foursome. Then you proceed in rudespamming deluxe, talking about brynjacampers being retarded, how bout Eden the Zerging/Brynjacamping/rudespamming twat? ;)

Se till att torka dig i röven innan du säger att andra luktar skit ;)

PS. If you cant take it, /Q and go watch TV or something

Lyssna noga nu din efterblivna mongo-unge...

För det första: så har jag inte gnällt om att jag blivigt zergad.. bara på "oskyldig" sviniga sätt å spela.

för det andra: så strafar jag inte i combat. gynnar inte mig ett skit, ja missar min egna styles bara... kanske för jag inte kan bugga runt lika "bra" som du...

sisst men inte minst. jag spelar bara i solo / duo TILLS jag blir våldtagen av 4 sb´s, då ansluter jag mig till vänner å ger samma medicin tillbaka.. hat föder hat dvs.

Skaffa ordentliga argument innan du kommer hit å skriver en massa jävla skit snack.

Dumle

Fledgling Freddie
PS. Borde kanske tillägga att jag har inget emot dig, tycker du är en duktig spelare men denna threaden vara bara för dum, hehe

Gör som jag när du blir arg, försök med att söka på freddys efter personen att PMa, bet brukar ge mig tillräckligt med tid för att coola ner och skita i att posta ^^

Eden

Fledgling Freddie
tetsue said:
Eden du e ju en snäll kille sjunk inte så lågt

ibland måste man sjunka lågt.. (min 2:a gnäll tråd sedan jag börja spela daoc fyi).

Å alvarligt talagt så skiter jag i vad folk som inte känner mig tycker..

Dumle

Fledgling Freddie
Eden said:
Lyssna noga nu din efterblivna mongo-unge...

För det första: så har jag inte gnällt om att jag blivigt zergad.. bara på "oskyldig" sviniga sätt å spela.

för det andra: så strafar jag inte i combat. gynnar inte mig ett skit, ja missar min egna styles bara... kanske för jag inte kan bugga runt lika "bra" som du...

sisst men inte minst. jag spelar bara i solo / duo TILLS jag blir våldtagen av 4 sb´s, då ansluter jag mig till vänner å ger samma medicin tillbaka.. hat föder hat dvs.

Skaffa ordentliga argument innan du kommer hit å skriver en massa jävla skit snack.

Du plutten, det var 4 st som hoppa mig innan du ens såg dom andra, vi hade vart i hibland hela kvällen innan, jag dog på 0,2 sec eftersom ni gangrapea mig sen fick ni resten av folket + resten av brynjasquaden på er, inte mitt fel. SEN kommer rudespammen. Get your facts straight och för guds skull skaffa valium eller nåt du är ju fan känsligare än en PMS brud :p

Och jag är nog en av dom väldigt få som inte strafear folk 1v1 på denna servern, men mot dig ska jag gärna göra det i fortsättningen.

tetsue

Fledgling Freddie
Eden said:
ibland måste man sjunka lågt.. (min 2:a gnäll tråd sedan jag börja spela daoc fyi).

jo jag vet, men tycker du verkligen att det är värt att whina för en sådan skitsak?

Dumle

Fledgling Freddie
tetsue said:
jo jag vet, men tycker du verkligen att det är värt att whina för en sådan skitsak?

Han kanske håller på att få tänder? ;)

Eden

Fledgling Freddie
Dumle said:

hehe handlar kanske inte bara om 1 enda tillfälle, det va bara droppen som fick blablabla.

nu skiter ja i detta. natti alla whajn lovers..

tetsue

Fledgling Freddie
Dumle said:

hehe daoc kan vara frustrerande det vet vi alla, men är inte det lite av charmen med spelet?

Dumle

Fledgling Freddie
Jo men inte ska det vara så frustrerande att man förolämpar personer man aldrig träffat, då hade jag nog hellre spela Fia med knuff online tror jag (vet inte om det finns men hade vart ASCOOLT! ;))

Och ärligt talat, som stealther vet man inte vad frustration är förrns man har spelat en låg RR SB i dagsläget, dom kan fan inte döda nåt, vi snackar att jag får stryk av wardens 1v1 :p

Eden

Fledgling Freddie
tetsue said:
hehe daoc kan vara frustrerande det vet vi alla, men är inte det lite av charmen med spelet?

kanske det, va vet jag... men ibland blir det bara för mycket av det sviniga, vilket resulterade i att jag lacka ur å hävde ut lite skitsnack..

ingen är la perfekt :touch:

Eden

Fledgling Freddie
Dumle said:
Och ärligt talat, som stealther vet man inte vad frustration är förrns man har spelat en låg RR SB i dagsläget, dom kan fan inte döda nåt, vi snackar att jag får stryk av wardens 1v1 :p

hehe, jo vissa är som at slå på en lvl 20 caster..

MEN det finns ett fåtal som behärskar sin klass. spelar smart å lyckas döda mig hur lätt som helst (låg rr´s dvs).

sen har vi juh cylian å zahkalen och co, dom är det 50% changs å vinna mot. jobbit å slå på folk som har 6 röda resists buffs uppe 24/7. <dolt whajn>

Dumle

Fledgling Freddie
Ska nog göra ett försök på dig snart, nu har jag ju lite artis och grejer med :p

Är i levelingstadiet nu :(

tetsue

Fledgling Freddie
Eden said:

Å alvarligt talagt så skiter jag i vad folk som inte känner mig tycker..

att du ens orkar posta då? ;p om du inte bryr dig menar jag ..

Eden

Fledgling Freddie
tetsue said:
att du ens orkar posta då? ;p om du inte bryr dig menar jag ..

Säger att jag inte bryr mig va folk tycker om mig.. sen va ja tycker om andra är en annan sak juh :)

pjuppe

Fledgling Freddie
what is strafe abusing? (n00b question)

sorry to interrupt the mudslinging but i have a question. there's alot of whine about ppl who strafe. appearently (my spelling sucks :() it's bug abusing. i'm just abit curious why. every online game i've tried there's always alot of talk about different bugabuses but never any explenations on what it is, and i'm not good enought to find out what it is myself :)

i've heard that if you /face your opponent and strafe, your opponent get's a "target is not in view!" message. is that the strafe-abuse, or is it just plain strafeing? and in that case, what's wrong with that?

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread

Top Bottom