Thadius said:Teach me how to say "Hand me the fire extingusher, my poodle is on fire"
some mixed but almostTreeeebeard said:Using this handy dictionary I checked on how to say it:-
http://www-lexikon.nada.kth.se/skolverket/swe-eng.shtml
My answer for that was:-
händer mej den brandsläckare, min pudel se be på brand
Althoguh as i dont understand swedish language, I dont no if the words get shorted or not when mixed with others![]()
Eden said:If u see duo as zerging, then i admit im the king of zerglings :wub:
Dumle said:And btw nice rudespamming the other day, you jump me when we are on our way back to hibfront where there was a keeptake and ofcourse we all attack your little foursome. Then you proceed in rudespamming deluxe, talking about brynjacampers being retarded, how bout Eden the Zerging/Brynjacamping/rudespamming twat?
Se till att torka dig i röven innan du säger att andra luktar skit
PS. If you cant take it, /Q and go watch TV or something
Eden said:Lyssna noga nu din efterblivna mongo-unge...
För det första: så har jag inte gnällt om att jag blivigt zergad.. bara på "oskyldig" sviniga sätt å spela.
för det andra: så strafar jag inte i combat. gynnar inte mig ett skit, ja missar min egna styles bara... kanske för jag inte kan bugga runt lika "bra" som du...
sisst men inte minst. jag spelar bara i solo / duo TILLS jag blir våldtagen av 4 sb´s, då ansluter jag mig till vänner å ger samma medicin tillbaka.. hat föder hat dvs.
Skaffa ordentliga argument innan du kommer hit å skriver en massa jävla skit snack.
Eden said:ibland måste man sjunka lågt.. (min 2:a gnäll tråd sedan jag börja spela daoc fyi).
tetsue said:jo jag vet, men tycker du verkligen att det är värt att whina för en sådan skitsak?
Dumle said:Han kanske håller på att få tänder?![]()
tetsue said:hehe daoc kan vara frustrerande det vet vi alla, men är inte det lite av charmen med spelet?
Dumle said:Och ärligt talat, som stealther vet man inte vad frustration är förrns man har spelat en låg RR SB i dagsläget, dom kan fan inte döda nåt, vi snackar att jag får stryk av wardens 1v1![]()
CstasY said:Dessa forum är förihelvete engelska!
Eden said:ibland måste man sjunka lågt.. (min 2:a gnäll tråd sedan jag börja spela daoc fyi).
Å alvarligt talagt så skiter jag i vad folk som inte känner mig tycker..