Druid ToA SC

saks

Fledgling Freddie
Joined
Jan 9, 2004
Messages
393
When ToA arrive, we gonna need new Scs, and i started wondering what items to use, any1 know what Artifacts you are gonna use or have some advice in which to use ?

Will try to get MP/qua99 armor for those armor parts no toa equiment are good for, same with weap / shield

And now that you are there any1 know site with information about Druid MLs? :)
Especially the grp dis cure line
 

saks

Fledgling Freddie
Joined
Jan 9, 2004
Messages
393
i get more confused on what artifacts to try to get.

Was wondering if any had planned what they were going for ? i mean ppl who have druid as thier main :p
 

ceixava

Fledgling Freddie
Joined
Dec 22, 2003
Messages
330
perfecter as ML line

belt of the moon (caster stats with +10slash/crush/thrust resists charge)
bracer of zo'arkat
cloudsong/healing embrace cloak
dreamsphere/egg of youth

check those artifacts, and the quest section in visionofsages.net
 

Gillaien

Fledgling Freddie
Joined
Jan 17, 2004
Messages
43
I'll most likely take Perfector as ML too... but as for Artefacts I have no clue yet :) Still very confusing to me...
 

saks

Fledgling Freddie
Joined
Jan 9, 2004
Messages
393
Artifacts confusing me too :(
isnt there a bracer of Zo'arkat in orginal hib ( CF i think ) or is it a new one with ubah stats?
Perfector line it was :)
 

Shrye

One of Freddy's beloved
Joined
Jan 21, 2004
Messages
859
Nope, it's a ring and it doesn't drop in CF, but in Ez (from Cuuld) - was improved this patch as well. And yeah, it is indeed pretty uber, every NS will want it for sure =)
 

saks

Fledgling Freddie
Joined
Jan 9, 2004
Messages
393
do old versions of it get new stats or ?
 

Yurka

One of Freddy's beloved
Joined
Jan 23, 2004
Messages
821
anyone found any nice druid toa ones yet?

and any 99qual _and_ MP templates?

thanks
 

Ola

Fledgling Freddie
Joined
Jan 23, 2004
Messages
54
Dont know if I will bother making ToA SC before nerf, dont know how fast they will nerf the items tho...

Hmm alot I dont know, enlighten me :p
 

fotm

Fledgling Freddie
Joined
Feb 1, 2004
Messages
350
Ola said:
Dont know if I will bother making ToA SC before nerf, dont know how fast they will nerf the items tho...

Hmm alot I dont know, enlighten me :p
my guess is it will take a few month, 3+ before we get 1.68
lvl artifacts 1month, 2+month playtime with them so i would make new sc temp, and most of us will be using toa hauberks, and other armor parts so its not gonna take a new full suit to redo it later
and maybe you can fit in 1-2 mp parts from your old suit if you got any so it doesnt have to be that expensive
 

saks

Fledgling Freddie
Joined
Jan 9, 2004
Messages
393
we so gonna start with bugged artifacts like us did ? 0o
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top Bottom