Downloaded CM...

S

S-Gray

Guest
Off the Barrysworld FTP site, not installed yet tho because have to go out soon so would be a waste really....

Looking forward to it! ;)
 
T

Testin da Cable

Guest
well paint me ginger and all that but what are you on about?



/me 's ignorant (and sleepy) today
 
X

Xtro

Guest
..and here's me thinking C0ckMonkey 2003 the monkey fisting game was out finally. Bugger.
 
T

Testin da Cable

Guest
but...but...football sucks dead goats!!!!1 :(
 
L

leggy

Guest
Originally posted by Testin da Cable
but...but...football sucks dead goats!!!!1 :(

troo... it phears meh half elven ranger.
 
X

Xtro

Guest
TDC m8, try being a Sheffield Wednesday fan. It fucking HURTS :(
 
S

S-Gray

Guest
Originally posted by Xtro
..and here's me thinking C0ckMonkey 2003 the monkey fisting game was out finally. Bugger.

I was on about c0ckmonkey 2003.... ;)
 
B

bigfoot

Guest
Have to say I'm not totally bowled over (hi Wazza!). If anything it takes more time to do simple things now like looking for players, whilst the match processing is very slow, even on a p4 with plenty of ram :(.
 
W

Wij

Guest
Originally posted by Xtro
TDC m8, try being a Sheffield Wednesday fan. It fucking HURTS :(

I no longer accept football as reality. It's all lies.
 
S

S-Gray

Guest
Originally posted by bigfoot
Have to say I'm not totally bowled over (hi Wazza!). If anything it takes more time to do simple things now like looking for players, whilst the match processing is very slow, even on a p4 with plenty of ram :(.

Yeah... it all looks scary... and does seem like you need to do more to get less
 
M

mank!

Guest
I downloaded it earlier, the new interface scares me.

Just about to give it a proper whirl, will let you know how I get on later

btw: THANKS to whoever sorted putting the file on the FTP :D
 
X

Xtro

Guest
??? lol I was expecting 400mb or something.

Cheers SG.
 

Users who are viewing this thread

Similar threads

H
Replies
74
Views
1K
mank!
M
K
Replies
14
Views
391
mr.Blacky
M
D
Replies
10
Views
354
P
E
Replies
4
Views
391
MYstIC G
M
Top Bottom