Do not order takeaway when playing daoc!

A

ab_fluid

Guest
As the topic says do not order food if ur playing daoc!! i ordered soem last night then rushed out to get it so i could come back to daoc quickly, got home and realised i had forgotten my flat key and locked myself out of the house all night \o/. Had to wait till a roomate came back from New York at 9am this morning!!
 
B

belth

Guest
Haha, that's gotta suck :lol: Hope the food was good ;)
 
A

ab_fluid

Guest
Originally posted by belth
Haha, that's gotta suck :lol: Hope the food was good ;)
it was nice but cold as it was freezing outside :)
 
B

belth

Guest
You should've gone back to them and complained it's gotten cold :p
 
S

Shrye

Guest
Originally posted by stormriderx
get it delivered :p
Gotta admit I've considered that, on the coldest of the cold days... Tho, not sure I'd appreciate the comments when they see it's just across the street ;)
 
A

Amadon

Guest
think they'd prefer delivering across the road than further away tbh :p

p.s. you really picked a good night to spend outside :rolleyes:
 
H

Herbal Remedy

Guest
lol

funny but sad at same time

jesus its freezing atm poor you :(
 
U

Ulme

Guest
ROFL ;-)

well be glad that you don' live in northern sweden... has been about -25 celsius the lates days :-/
 
H

horsma

Guest
Well, this arent same but this happend to my friend: yesterday he went to common balcony to smoke and one fellow who where there before him closed balconys door when he left. My mate was there about 20 mins and temperature was around -20 C.
 
A

Archeon

Guest
Hehe, i've done that once. Wasn't wearing shoes either so i was in agony.

All for a fuckin disney land video!!!!
 
I

inuyasha

Guest
Hehe

Ever tried to go into a freezing room (like stores have, if you happen to own one) and then realise hell...its dark, the door is closed and RIGHT, that door is only possible to open from the the outside?
THAT is cold =)
Glad the door was old and possible to beat down, or i would not have been here today :D
 
K

Kobold

Guest
Re: Hehe

Originally posted by inuyasha
Ever tried to go into a freezing room (like stores have, if you happen to own one) and then realise hell...its dark, the door is closed and RIGHT, that door is only possible to open from the the outside?
THAT is cold =)
Glad the door was old and possible to beat down, or i would not have been here today :D
m8 you would have managed to break down a new iron door hehe :clap:

sounds cold btw :m00:
 
I

inuyasha

Guest
your right =)

Originally posted by old.Eternal[EW]

m8 you would have managed to break down a new iron door hehe :clap:

sounds cold btw :m00:
but it was laila :D
 

Users who are viewing this thread

Similar threads

S
Replies
87
Views
3K
Erekrose
E
M
Replies
102
Views
3K
-jimjum-
J
T
Replies
26
Views
980
Tleilax
T
N
Replies
26
Views
2K
Tasans
T
S
Replies
10
Views
723
Silenzio
S
Top Bottom