D
Deletium
Guest
Okay i would like to start with saying:
I know this is not the forum to post this on, but i asked Tilda permission to post this in this forum cause i will undoubtfully get the most attention here...
Thank you...
Well til sagen
Grunden til den her post er, jeg snakkede med en kammerat om at lave en daoc gathering for alle danskere...
Havde tænkt på at lave det i Odense, da det ligger meget centralt for de fleste.
Det vil blive en aften (fredag/lørdag) et sted med plads til masser af mennesker, og så blir der ellers åbnet for hanerne (øl,sprut osv)
Så alt i alt en aften med en masse mennesker der alle har noget tilfælles.
Har tit tænkt på det kunne være skægt og møde folk irl som man enten kender eller har spillet med ingame...
Men vil først høre om der vil være opbakning omkring et sådan arrangement...
Hen af vejen når jeg har besluttet mig for tid og sted osv vil der komme en HP hvor folk kan tilmelde sig...
På forhånd tak
PS: Please refrain from makin whines, stupid remarks, flames etc etc
Thank you.
[Although you missed out the english translation on this forum
- Tilda]
I know this is not the forum to post this on, but i asked Tilda permission to post this in this forum cause i will undoubtfully get the most attention here...
Thank you...
Well til sagen
Grunden til den her post er, jeg snakkede med en kammerat om at lave en daoc gathering for alle danskere...
Havde tænkt på at lave det i Odense, da det ligger meget centralt for de fleste.
Det vil blive en aften (fredag/lørdag) et sted med plads til masser af mennesker, og så blir der ellers åbnet for hanerne (øl,sprut osv)
Så alt i alt en aften med en masse mennesker der alle har noget tilfælles.
Har tit tænkt på det kunne være skægt og møde folk irl som man enten kender eller har spillet med ingame...
Men vil først høre om der vil være opbakning omkring et sådan arrangement...
Hen af vejen når jeg har besluttet mig for tid og sted osv vil der komme en HP hvor folk kan tilmelde sig...
På forhånd tak
Well, to the case.
The reason i post here, is I've talked with a m8 about making a DAoC Gathering for all danes.
I've thought about making it in Odense, as it is central placed for the most.
It will be a evening (Friday/Saturday) a place with room for alot of people and their will be opened for the cans (beers, liquid etc.)
So, all in all, an evening with alot of people who all have something in comment (sp?)
I've often thought it could be fun to meet people IRL that you either know og have played with ingame.
But first I will hear, if their will be people for such an arrangement
Along the way, I will deside on a time and place etc. and their will be a Homepage, where people can sign up
I'll be pleased by your response.
PS: Please refrain from makin whines, stupid remarks, flames etc etc
Thank you.
[Although you missed out the english translation on this forum