Alle danskere kig her :P

Status
Not open for further replies.
D

Deletium

Guest
Okay i would like to start with saying:

I know this is not the forum to post this on, but i asked Tilda permission to post this in this forum cause i will undoubtfully get the most attention here...

Thank you...

Well til sagen :)

Grunden til den her post er, jeg snakkede med en kammerat om at lave en daoc gathering for alle danskere...

Havde tænkt på at lave det i Odense, da det ligger meget centralt for de fleste.

Det vil blive en aften (fredag/lørdag) et sted med plads til masser af mennesker, og så blir der ellers åbnet for hanerne (øl,sprut osv)

Så alt i alt en aften med en masse mennesker der alle har noget tilfælles.

Har tit tænkt på det kunne være skægt og møde folk irl som man enten kender eller har spillet med ingame...

Men vil først høre om der vil være opbakning omkring et sådan arrangement...

Hen af vejen når jeg har besluttet mig for tid og sted osv vil der komme en HP hvor folk kan tilmelde sig...

På forhånd tak :p

PS: Please refrain from makin whines, stupid remarks, flames etc etc

Thank you.

Z

zapzap

Guest
Gi øl rps og horn musik

And post it on prydwen also :)

Zapsi

G

gwal

Guest
sure m8, gif fest, så skal jeg nok drik vodka og øl :)

K

Kindar

Guest
Yeh...lyder sgu nice. Skal jeg bringe kvinderne? :-P

K

Kagato.

Guest
nkfogiq mqmgo pyjm3m ehip em akgoiorq blah blah blah imo :rolleyes:

K

Kindar

Guest
Originally posted by Kagato.
nkfogiq mqmgo pyjm3m ehip em akgoiorq blah blah blah imo :rolleyes:

And what ancient language would that be? The spammer language? :-P

X

Xandax

Guest
Maybe - maybe :)

Kunne jo godt være "sjovt".

(btw - Odense er et godt sted .... ikke så langt for mig :D )

Q

qyrf

Guest
odense forthewin, og tag jeg ikke af kag, han fatter nada aligevel :)

J

juliah

Guest
lyder skide sjovt nå den HP kommer up kan jeg finde ud af om jeg kan komme der til hehe er en skidde Københavner ;-))

Z

zaphz

Guest
Det ville være kanont hvis det kunne lade sig gøre, jeg er med på den :)

A

Allways_

Guest
får man så betalt tog billet fra kbh!? :) j/k...
lyder da fedt nok.. Men ville det ik være federe på længere tid?

M

MesS°

Guest
nerf legolanders...

If its in copenhagen, i might showup... :)

Edit: Btw alot in HB meet up the 1st tuesday of every month, on N2k on amager...

F

finbahr

Guest
not trying to spam and whine but enlish please you can obviously speak english as this is how your post started please respect the BW community and post in english

thanks

S

stighelmer

Guest
bleh, jag är ju svensk men far min är dansk - funkar det ? :)

Z

zeelee

Guest
kanon ide ... drikke er vel noget af det vi er bedst til =))

det er helt sikkert noget jeg ku finde på at komme til =)

Z

Ziva

Guest
Originally posted by finbahr
not trying to spam and whine but enlish please you can obviously speak english as this is how your post started please respect the BW community and post in english

thanks

Agreed on that one. Can't believe Tilda gave u permission to make a Danish post on RvR section tbh. I can understand you post something non RvR related because of more viewers but don't understand why u have to post in Danish. But maybe you have to understand the post to judge that.

N

Norvindus

Guest
Sounds cool. Bring on the Beers, spirits and lets have some fun.

Y

Ygdrisil.

Guest
EEEEEWWWW even legolandish in BW forums.. NOOOOooOOO

enniewee, IKKE DANSK

god ide btw :p

G

gwal

Guest
Originally posted by chrstffr
skide cp barn xD

enig

oh, hej div :D

to the whiners:
reason its in the rvr section has been stated.
reason its in danish is that all danish dont understand english. sure, english ppl might not understand danish either, but then again, it´s not really ment for the english audience as its a gathering of DANES, now is it...

J

juliah

Guest
Originally posted by Ziva
Agreed on that one. Can't believe Tilda gave u permission to make a Danish post on RvR section tbh. I can understand you post something non RvR related because of more viewers but don't understand why u have to post in Danish. But maybe you have to understand the post to judge that.

Ziva the post is if you translate the core of it a qustion to all Danish people if there are up for a Rl event som were in denmark :)) thats why it is in Danish and on the Rvr forum for it go's to all danish People in Daoc on all severs and all realms :))

M

mib666

Guest
Should be off topic imo. Also is it ok then for me and my mates to post entire threads in Welsh?.

p.s. How many Danes dont speak English :rolleyes:

Status
Not open for further replies.

Users who are viewing this thread

Top Bottom