A short RvR-story for swedish people!

tookha

Fledgling Freddie
Hoho, overlegent :)

/Salute

Men

Jox said:
Till läsaren; Denna korta historia nedteckandes i all hast och jag hoppas att du kan ha överseende med eventuella fel

Sbfoff = Christel :p

Dreami

Fledgling Freddie
Wajn! :(

Gör ett kort version så jag kan läsa det med min skit svenska :p

[e]

Fledgling Freddie
...ärligt talat, egentligen borde jag inte bevärdiga din lilla psykoanalys med ett svar, men det är svårt att låta bli med hänsyn taget till källan. För mig spelar det ingen roll hur du lirar Jox, eller hur du får dina rps. Däremot stör det mig när du hycklar och gråter om hur NF kommer att påverka tillvaron för er "stackars solo stealthers" när både du och jag vet att begreppet "solo" är något du svårligen kan definiera.

Jox said:
Jox + Ztyx = 2, inte 8, men med tanke på ditt språkbruk skulle jag bli förvånad om du kunde räkna så långt.

Rent spontant skulle jag tippa på att du står på tröskeln till puberteten, att du är runt 11-12 år(en jobbig ålder för många människor, men bara lugn, det blir faktiskt bättre). Du verkar även hålla inne på en del ilska och kanske beror det på att du inte får den uppmärksamhet du förtjänar, eller så kanske du blir mobbad för att du är överviktig eller lätt efterbliven. Men tänk på att du alltid kan prata med skolkuratorn...istället för att sitta och skämma ut dig här.

Lejemorder

Fledgling Freddie
i can actully understand this when im drunk :p
all know that swedish are drunken danes ;P

Uber

Fledgling Freddie
[e] said:
...ärligt talat, egentligen borde jag inte bevärdiga din lilla psykoanalys med ett svar, men det är svårt att låta bli med hänsyn taget till källan. För mig spelar det ingen roll hur du lirar Jox, eller hur du får dina rps. Däremot stör det mig när du hycklar och gråter om hur NF kommer att påverka tillvaron för er "stackars solo stealthers" när både du och jag vet att begreppet "solo" är något du svårligen kan definiera.

[E] hur orkar du ens hålla på som du gör ? Det är ett spel, inte blodigt allvar. Ge dig och gör något vettigt med dig själv. Den här threaden handlade om en trevlig rvr historia, inte hur många könsord du kan...

Over and Out

Förresten blir det någon fortsättning på sagan ? ;)

Ronin

Fledgling Freddie
Freppe said:
mm, ge fortsättning jox! och [e] väx upp :)

Håller med.. väx upp E... Du använder könsord och sånt usch vad omoget. Ta en titt på dom andra männen här o ta lärdom... Man ska skriva barnsagor till varandra som ett par jävla barnungar... och hålla varandra i händerna som en stor jävla nerd koloni. :puke:

Serathule

Fledgling Freddie
Hmm undrar vilka det är som inte har något liv och ska växa upp? Kanske en nörd som har all tid i världen att leka och hitta på historier.

Jox

Fledgling Freddie
[e] + Ronin + Serathule, dvs alla som inte kan ta en historia för vad det är utan måste gnälla tillhör samma guild;

http://www.daoc-phantoms.com/index.php

Och de använder uppenbarligen samma språk mot varandra;

http://www.daoc-phantoms.com/viewtopic.php?t=81

"Asso kuk unge ge dig nu"

Otippat att det är ett guild fyllt med fotm-låg-rr-slödder/alb-stealthers som jag och Ztyx har levt på i månader.

Och undra vem som inte har ett liv? lol

Jävla sopor

Macke

Fledgling Freddie
Underbart, mina Troll ögon tåras :)

Men fortsättning snälla!

Bra jobbat!

[e]

Fledgling Freddie
Egentligen är det fruktansvärt löjligt att tjafsa på ett forum om sådana här meningslösa saker, speciellt då man är 26 år gammal (som vissa av er påpekade)! Men om sanningen ska fram så stör jag mig något fruktansvärt på dig Jox och allt ditt gnäll/hyckleri, därav mitt engagemang.

Jox, du undrar vem som inte har ett liv, kallar mig sopa? Titta i spegeln, rannsaka dig själv!
Vad har du egentligen åstadkommit? Du borde vara tacksam för att idioter som vi betalar ditt socialbidrag (eller annan form av underhåll) så att du kan sitta hemma och spela Allan. Jag kan givetvis ha fel, men sannolikheten är nog ganska stor att det är just du som är en ”sopa” (ditt uttryck) enligt samhällets mått, som måste ha en virtuell värld för att hävda dig, känna värde och samhörighet.

Vidare verkar du ha hängt upp dig på ”språket”. Ibland kan det vara skönt att inte vara så ”sofistikerad” som alla förväntar sig och ibland kan det vara så att ”fitta” är det enklaste, mest passande ord för att beskriva en ryggradslös bottenskrapare.

Du påstår att du och Ztyx har levat på oss ”fotm-låg-rr-slödder/alb-stealthers” i månader? Nästa gång du gör efterforskning i syfte att förlöjliga, se till att få med grundläggande fakta:

1. fotm? Om du kallar en 2 - 2,5 år gammal karaktär, som inte har fått PL, för fotm så ok.
2. låg rr? Ja, då jag inte kan lira mer än ett par timmar då och då, så har karaktärsutvecklingen inte gått så fort.
3. du och ztyx? Ja visst, och minst 3-4 pers till! Detta är imo ganska dåligt då du faktiskt är RR9-10? Vi har inte sett DIG någon gång då du inte haft/fått hjälp av minst 4-5 andra. ”Jox, and his pets” låter det bekant?
4. varje gång hittills då VI (jag och 1-2 polare) har mött er grupp i en ”fair fight” har NI förlorat när ni inte varit numerärt överlägsna. Så vem lever på vem egentligen? (du och dina små vänner får gärna sätta igång och ”lol” ”bla blah” åt detta, men det är sant – tänk efter!).

Med detta sagt kommer jag att dra mig ur denna primitiva form av ”pajkastning”. Du och dina små vänner får fortsätta denna tråd i all oändlighet om ni så önskar. Jag tycker dock att det är meningslöst, vi vet båda vad som är sant och vad som är skitsnack.

Jox said:
[e] + Ronin + Serathule, dvs alla som inte kan ta en historia för vad det är utan måste gnälla tillhör samma guild;

http://www.daoc-phantoms.com/index.php

Och de använder uppenbarligen samma språk mot varandra;

http://www.daoc-phantoms.com/viewtopic.php?t=81

"Asso kuk unge ge dig nu"

Otippat att det är ett guild fyllt med fotm-låg-rr-slödder/alb-stealthers som jag och Ztyx har levt på i månader.

Och undra vem som inte har ett liv? lol

Jävla sopor

Belomar

Part of the furniture
Suck. Ge dig, [e]. Du gräver bara ned dig mera. Sluta ta allt så allvarligt.

Ronin

Fledgling Freddie
Ctuchik said:
dom har plockat ner sidan... :)

Guilden är nere, har 2 members/farmbots. Jox påminnde oss om att vi borde ta ner skiten när han lekte "Sherlock Holmes".

Ctuchik

FH is my second home
oooh, ok.

alltid lite småtråkigt när en guild försvinner :/

B

Ballad

Guest
A short PvP story for swedish:
Harhar, we're Horde, we're leet. Hey, grey's there! Kill em! They might have leeched us! They ask for a rez? Fuck them. Let's go to Vendo, we might exp kill some greys there. Hahaha.

:twak:

Zebolt

Can't get enough of FH
Serathule said:
Hmm undrar vilka det är som inte har något liv och ska växa upp? Kanske en nörd som har all tid i världen att leka och hitta på historier.
Tror du vår tids stora författare började med att skriva romaner och livsverk? Jag kan tala om för dig att många började med serier och korta historier. Nu säger jag inte att Jox kommer bli en stor författare men vafrör är det mer nerdigt att sitta och skriva på sin fritid än att spela ett spel som du gör och vi andra här gör?

Kanske ska tänka lite innan du skriver? :p

Zebolt

Can't get enough of FH
[e] said:
Vidare verkar du ha hängt upp dig på ”språket”. Ibland kan det vara skönt att inte vara så ”sofistikerad” som alla förväntar sig och ibland kan det vara så att ”fitta” är det enklaste, mest passande ord för att beskriva en ryggradslös bottenskrapare.
Det är sånna som du som får sammhället att gå utför. Ord om våra mest intima kroppsdelar borde inte bli svordomar och fula ord vi använder som ett hån. Det borde vara fina ord eftersom det är något vi bryr oss om. Men det kan väl du aldrig förstå?

Serathule

Fledgling Freddie
Zebolt said:
Tror du vår tids stora författare började med att skriva romaner och livsverk? Jag kan tala om för dig att många började med serier och korta historier. Nu säger jag inte att Jox kommer bli en stor författare men vafrör är det mer nerdigt att sitta och skriva på sin fritid än att spela ett spel som du gör och vi andra här gör?

Kanske ska tänka lite innan du skriver? :p

Mm ok.. du kanske tycker så.. men jag tycker fortfarande att det är nördigt att skriva en saga om ett jävla spel.. alla har sina egna åsikter så.. :kissit:

Zebolt

Can't get enough of FH
Serathule said:
Mm ok.. du kanske tycker så.. men jag tycker fortfarande att det är nördigt att skriva en saga om ett jävla spel.. alla har sina egna åsikter så.. :kissit:
Okey då.. du får väl tycka att alla stora författare är nördar då. Tycker du samma sak om JRR Tolkien? :p

Serathule

Fledgling Freddie
Zebolt said:
Okey då.. du får väl tycka att alla stora författare är nördar då. Tycker du samma sak om JRR Tolkien? :p

Kanske de .. men han har fortfarande inte skrivit en saga om ett data spel.. skit samma

Zebolt

Can't get enough of FH
Serathule said:
men han har fortfarande inte skrivit en saga om ett data spel.. skit samma
lol ><

ok då.. skit samma..

fajjtiz

Fledgling Freddie
Serathule said:
Kanske de .. men han har fortfarande inte skrivit en saga om ett data spel.. skit samma

nä han skrev istället godnatt sagor (heter det så? :eek: ) åt sina barn..

Föresten, varför inte skriva sagor/noveller/historier om ett spel? Det finns ju insperation att få från just ett spel. Kanske modifiera vissa namn lite, kanske låter löjligt ifall ens huvudkaraktär heter något som "HeheIpwnJ00"

Users who are viewing this thread

Top Bottom