Thatgurl

Xplo

Banned
Buffed to the teeth and you still run from an unbuffed infil? Guess you have more fun adding on fights then. :puke:

Amellisan

Fledgling Freddie
well, with 6 in melee i think most people would run from melee- and about killing you outside apk- i was trying to help the blue con NS you were killing, but was too slow :)

Coldbeard

Part of the furniture
as funny as Sdorr, the infil whos got 2 other friends jumping on me ( i always run with selfbuffs only) and still he has to kite from fight to not get killed.. he even laughs at me.

Dommelsch

Fledgling Freddie
Still is funny though!

Enneh, ik hoef niet met jou te rukken want ik heb beide handen nodig voor de mijne.

T.T

Dommelsch

Fledgling Freddie
Je moet je vader hier niet bij halen, dat is niet zo erg aardig.

Mentaal gefrustreerde kinderen kunnen _leuke_ grappen maken zeg!

Xplo, ik pwnde hem met m'n inf (34), en hij met zijn skald ( 35 ) en toen brak zijn hard natuurlijk, en ging hij wajnen.. xD

Maar toch ben jij een stinkend buitenlandertje wat rap op moet rotten.

Doegg

Thegreatest

Fledgling Freddie
Dommelsch said:
Maar toch ben jij een stinkend buitenlandertje wat rap op moet rotten.

Doegg

Zegt genoeg over jezelf, meneertje "ik ben een rascist achter mijn pc maar in het echt ben ik een mietje"

Dommelsch

Fledgling Freddie
Thegreatest said:
Zegt genoeg over jezelf, meneertje "ik ben een rascist achter mijn pc maar in het echt ben ik een mietje"

I AER TEH COMPUTRE NERD PLZKKTHX KAN JUU WHAJN MORE PLZ NUB ROFLLOL ~~!!1!1!!/1??/?!11

<Sighs>

Is dat alles waar je mee op kunt komen? :eek2:

Thegreatest

Fledgling Freddie
Ik heb je al een paar keer aangeboden om een "IRL meeting" te doen maar dat durf jij weer niet he mietje? Het is makkelijk praten vanachter je pc toch, want niemand die je stoort in je warme kamertje......denk jij.

Dommelsch

Fledgling Freddie
Thegreatest said:
Ik heb je al een paar keer aangeboden om een "IRL meeting" te doen maar dat durf jij weer niet he mietje? Het is makkelijk praten vanachter je pc toch, want niemand die je stoort in je warme kamertje......denk jij.

g4 j3 me hax0ren dan?!1!!! :( :( :( :(

Users who are viewing this thread

Top Bottom