Shadowblade movie

Watchh

One of Freddy's beloved
Joined
Mar 28, 2004
Messages
672
recorded over the last month or so , whenever i had time...

had pretty slow fps while recording , so not the fastest reactions maybe ;)

aprox 185 mb, 22minutes

www.backrow.net/batman/watchhyourback.wmv ,
Enjoy
Big thanks to Grimster and Kalja for getting it hosted :cheers:
 

Arthur

Banned
Joined
Mar 20, 2005
Messages
55
nice movie, though i'm beginning to think twisting doesn't know he has a casted mez :)
 

prodical

Fledgling Freddie
Joined
Jul 10, 2004
Messages
926
not so bad. liked the way u stalked my druid tho b4 u killed her at 2am in the morning ;)
 

Watchh

One of Freddy's beloved
Joined
Mar 28, 2004
Messages
672
i've been told i qq too much before :( ....

QQ
 

Urgluf

Part of the furniture
Joined
Jun 27, 2004
Messages
2,900
nice vid for sure, great fights vs small groups etc but waaaaaaaaay to many warders and other low RRs and that fg footage was plain boring.. should have added a fight vs TT orso :x
 

Trylle^nzi

Fledgling Freddie
Joined
Jan 20, 2004
Messages
256
Nice movie overall, but when does moviemakers realize that turning torch on when recording makes it so much more fun to watch for other ppl? :( Can't see shite of whats happening to be honest.
 

Septina

Resident Freddy
Joined
Dec 23, 2003
Messages
4,746
strong qq in the parts you get added on but not the parts where you get adds :p
oh and Avalonian Gryphon Knight is NOT an rr8 wiz, just fyi :)
 

Gear

Can't get enough of FH
Joined
Apr 20, 2004
Messages
3,579
Very nice quality. Some of the QQ is justified, some of it ain't, all in the eye of the beholder ofc.
 

Castus

Can't get enough of FH
Joined
Feb 10, 2004
Messages
1,715
Hey did i see Kagato the 'i never add or finsih people off' armsman in there at some point?:p
 

Jilson.

Fledgling Freddie
Joined
Feb 14, 2005
Messages
46
Nice movie buddy enjoyed it. Could you give the song names in order if possible.

Thanks in advance : ) x
 

Gear

Can't get enough of FH
Joined
Apr 20, 2004
Messages
3,579
Castus said:
Hey did i see Kagato the 'i never add or finsih people off' armsman in there at some point?:p
It was mercy killing, completely ethical :cheers:
 

Xaranian

Fledgling Freddie
Joined
Feb 1, 2004
Messages
145
AmeinoN said:
nice movie , too much QQ tho.
Indeed way to much qq from u m8 :m00: but plz answer me why u mostly kill rr6- the only i saw u kill mostly is that rr the fights where u attack some at same rr as u u die and then u qq wich i think is lame.
 

amgad11

Fledgling Freddie
Joined
Mar 24, 2005
Messages
11
Mastade said:
I saw Majiii adding!, omg!1 ;<
If maji wasn't banned from FH for being tehforumtroll I'm sure he'd say "We attacked at the same time by accident because we both pwn as much as each other"
 

Bloodclot

Banned
Joined
Jan 22, 2004
Messages
692
why the movie where i died the only one :(.

but nicely played :) and stop cybering kesa that much when playing...
 

cemi0

Can't get enough of FH
Joined
Dec 31, 2003
Messages
1,791
Bloodclot said:
why the movie where i died the only one :(.

but nicely played :) and stop cybering kesa that much when playing...
Not my fault you ran behind the tower the split second were I was afk!
 

Vodkafairy

Fledgling Freddie
Joined
Dec 23, 2003
Messages
7,805
i actually liked reading the chats more than watching the fights :p

wasn't too bad tho, give vp vid :p
 

Calo

Part of the furniture
Joined
Jan 21, 2004
Messages
2,227
cemi0 said:
Not my fault you ran behind the tower the split second were I was afk!

very nice movie indeed watchh

btw lol healler, " can that ice wiz do more damage plz?" whining boy!
 

Matmardigan

Part of the furniture
Joined
Jan 26, 2004
Messages
1,145
movie wasnt good imo, 2 much low rr ganking.

chat was more intresting.
 

Jarahl

Can't get enough of FH
Joined
Dec 29, 2003
Messages
1,781
Much QQ, some nice fights, but mainly Garrote and Achilles Heal spamming. Nice PA's and BS2's sometimes tho. Love to see your next movie, hopefully against some higher RR's ;)
 

Watchh

One of Freddy's beloved
Joined
Mar 28, 2004
Messages
672
tnx for the comments guys... bit low rr's there yes ... but that is how it is nowadays , all the big gun infils quit tbh .. and the high rr hib stealthers apparantly seem to enjoy grouping more then soloing ( so be it, no whine).

take the text as comments to fights instead of whine :cheers: tho guess it aint a rly appreciated ... will leave it out next time :) this was my 1st movie etc.
 

Watchh

One of Freddy's beloved
Joined
Mar 28, 2004
Messages
672
Trylle^nzi said:
Nice movie overall, but when does moviemakers realize that turning torch on when recording makes it so much more fun to watch for other ppl? :( Can't see shite of whats happening to be honest.
When do people realise you can increase brightness/gamma in movieplayer :p


compressing/editing darkens it a bit


Songs were : Stiltskin, Inside/ Disturbed, Killing You Now/Blind Guardian, Into the Storm/2 different Batman themes :p/Archive(i think) Fuck you/ Electric Six,Gaybar
 

Trylle^nzi

Fledgling Freddie
Joined
Jan 20, 2004
Messages
256
Watchh said:
When do people realise you can increase brightness/gamma in movieplayer :p


compressing/editing darkens it a bit
Sorry, I didn't know of that - thanks!

Edit: Although I can't seem to find it :(
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom