roflmao @ news

Funkybunny

Banned
Joined
Jan 21, 2004
Messages
1,291
http://daoc.goa.com/news/view_news.php3?id_article=3026

hmmmm...

Catacombs bonuses
In the expansion box you will discover a pack of two CDs, containing a copy of Dark Age of Camelot : Shrouded Isles, with 14 days of free subscription, for you to offer to your friends.


getting even more desperate i see? well maybe if you could get a publisher who actually managed to pull their fingers out of their bumhole and DID something maybe the servers wouldnt die rapidly..
 

Penlid

Fledgling Freddie
Joined
Aug 9, 2004
Messages
1,170
FYI the 14 days comes free with the US version as well. And you don't have to buy Catacombs to get the 14 days free on US either.
 

knighthood

Fledgling Freddie
Joined
Feb 3, 2004
Messages
1,812
hmm what made me laugh more was the Realm bonuses :p cinsidering the state or Alb/Excal i think thats wrong..

Btw what does it mean 78% camp bonus.. does this mean we get 78% extra or 78% of the old camp bonus. Its not as if the grind is sick enuf as it is :(
 

Gamah

Banned
Joined
Dec 22, 2003
Messages
13,042
knighthood said:
hmm what made me laugh more was the Realm bonuses :p cinsidering the state or Alb/Excal i think thats wrong..

Btw what does it mean 78% camp bonus.. does this mean we get 78% extra or 78% of the old camp bonus. Its not as if the grind is sick enuf as it is :(
Exactly the same situation on alb/prydwen mate...hibs dominating and they still getting bonuses \o/
 

Bellona

Banned
Joined
Jan 12, 2004
Messages
1,105
its based on population


and the bonusses are the procentage of the original bonus you have had, so at alb/exc

you will only get 78.000 camp bonus if the camp bonus was 100.000.
 

Neffneff

Fledgling Freddie
Joined
Oct 22, 2004
Messages
2,064
but the camp bous was greatly increased with NF anyway...so 78% is still way more than pre-nf
 

Flimgoblin

It's my birthday today!
Joined
Dec 24, 2003
Messages
8,324
OK... so they put something in to help attract new players...

so you whine about it and say "why aren't you doing anything to attract new players!!!!"

WTF?

Oh yeah it's patch day, stupidity crawls out of the walls on patchday..
 

Bugz

Fledgling Freddie
Joined
May 18, 2004
Messages
7,297
Funkybunny said:
http://daoc.goa.com/news/view_news.php3?id_article=3026

hmmmm...

Catacombs bonuses
In the expansion box you will discover a pack of two CDs, containing a copy of Dark Age of Camelot : Shrouded Isles, with 14 days of free subscription, for you to offer to your friends.


getting even more desperate i see? well maybe if you could get a publisher who actually managed to pull their fingers out of their bumhole and DID something maybe the servers wouldnt die rapidly..
Hardly.

Catacombs in itself would probably be enough to bring a good amount of players back. With Shrouded Isles being worth very little because of other expansions being out Mythic is trying to grip people with the cheapest-expansion.

Quite clever.... desperate...no.
 

Fana

Fledgling Freddie
Joined
Dec 23, 2003
Messages
2,181
Good idea imo :) Also helps those without a good connection since you get it on discs (which is hard to find anyway) as opposed to a download as in US.

Lets make sure to give away that free SI pack to a newbie each and we will have plenty of newcomers :cheers:
 

Raven

I am a FH squatter
FH Subscriber
Joined
Dec 27, 2003
Messages
40,081
if Goa want new players, maybe they should try this strange idea, i know its a bit off the wall and all but hey, its something new for them to try.

Advertise.
 

GimmlyTheDorf

Banned
Joined
Jan 22, 2005
Messages
665
Init lol if Hib get anymore populated on hib pryd they wont be no enemys there harder is now. And what new people is cata going to bring? its loseing lots and thats about it Im shame the huge fuck up for cata is going to bring em in !.
 

Mikah75

Can't get enough of FH
Joined
Jun 30, 2004
Messages
3,251
..

its fucking ridiculous. hibs on pryd can take out mids and albs tho:S and they r getting bonuses....
they can survive and still easily win a frontal assault and flank from both realms and still pwn evryone
 

Gamah

Banned
Joined
Dec 22, 2003
Messages
13,042
Raven said:
if Goa want new players, maybe they should try this strange idea, i know its a bit off the wall and all but hey, its something new for them to try.

Advertise.
Also, have the product in shops....!
 

Funkybunny

Banned
Joined
Jan 21, 2004
Messages
1,291
yup.. yesterday is a good example on that.. hibs were taking a keep, defending a keep and still having lots of gankgrps running around.. makes you feel motivated to play... :(
 

rampant

Can't get enough of FH
Joined
May 7, 2004
Messages
1,565
I have already got 3 people lined up for my disks when my catacombs arrives - hopefully we can attract more people to the game.
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom