New MMORPG

Sissyfoo

Fledgling Freddie
Joined
Dec 22, 2003
Messages
2,814
I need one and I need it now! DAoC is, like, boring me shitless now. I need something new to play buuuut it should be something that I can pick up and then put down again. My life doesn't need anymore addictions in it than I already have. ;)

Any ideas?

Thought about FFXI but not entirely convinced it is the one for me. Star Wars is a big NO WAY annnd those are pretty much the only ones I am aware of.
 

k9awya

Can't get enough of FH
Joined
Dec 22, 2003
Messages
1,416
i need one and have come to the conclusion there isnt a single good mmorpg going atm, the best is uo but even that isnt good now.
 

'Shy

One of Freddy's beloved
Joined
Dec 22, 2003
Messages
1,824
Does it have to be MMORPG? Settlers 3 is very good for relieving the t-t-t-tension :)
 

k9awya

Can't get enough of FH
Joined
Dec 22, 2003
Messages
1,416
WOW will be crap too stupid crash bandicoot lookalike
 

Mishy

One of Freddy's beloved
Joined
Dec 22, 2003
Messages
194
[QUOTE='Shy]Does it have to be MMORPG? Settlers 3 is very good for relieving the t-t-t-tension :)[/QUOTE]


pfft you dont want to play that with me anymore!
 

Shneddi

Fledgling Freddie
Joined
Dec 22, 2003
Messages
167
k9awya said:
WOW will be crap too stupid crash bandicoot lookalike
isnt that the whole 'Warcraft' idea... cartoon characters etc... a bit of humour ? :D
 

Esoteric

Fledgling Freddie
Joined
Dec 22, 2003
Messages
281
Theres non out atm lots later this year.

Check out www.mmorpg.com and look at the list of games.

I may play Never Winter Nights for free until a good new mmo comes out, tho Im not sure about this.
 

Sissyfoo

Fledgling Freddie
Joined
Dec 22, 2003
Messages
2,814
Conchabar said:
isnt real life a good enough mmporg for u ?:)
I don't get any treasure or glowy lewt when I kill people...just a shit load of trouble. :mad:
 

Adari

Part of the furniture
Joined
Dec 23, 2003
Messages
1,649
wow is gonna be such a load of horse poo i gonna laff my ass off when all the disappointed swapping rr3 infiltr4kt0rz spam these boards with how gay stealthing mages n such in wow is
 

Garnet

Fledgling Freddie
Joined
Jan 23, 2004
Messages
751
[QUOTE='Shy]Come back to FFXI Bels :([/QUOTE]

bels actually quit fishing? :eek6:
 

Craine

Fledgling Freddie
Joined
Jan 27, 2004
Messages
27
what about neocron ?, played that in beta, it was kinda fun-ish ^^
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom