ML4 BG raid friday 22/4 17:30 GMT 18:30 CET

sphir

Fledgling Freddie
Joined
Dec 20, 2004
Messages
1,823
Do these steps before raid!:
4.1 Colossal
4.3 Eye of Ra, Roar
4.4 Valuable Stone

Save all the drops, namely the Bloodstone, Eye of Ra and Sunstone.

Then we are gonna do steps in this order:
4.2 Fortress of STorms
4.5 Jann
4.6 Oukesson
4.7 Iter Statues
4.8 Daehien
4.9 Gaurmaes
4.10 Matikhoras

We will be rolling on .10 loot and MPs - rude behaviors, spam, ignorance, stupidity, retardness, afk, not listening. = remove from BG.

I want a clean & fast raid, and everyone should read each step for ml4;
ML4 steps before showing up, im not a raid leader with alot of experience thats why i need everyone to help so we can do this fast and smooth, thanks.
 

Kami

Part of the furniture
Joined
Dec 22, 2003
Messages
2,254
/bump

also not sure how this'd effect the raid but some of the setians camps seem to be bugged. Free of mobs etc. at the moment.
 

Mastade

Fledgling Freddie
Joined
Dec 22, 2003
Messages
2,083
cross your fingers i wont crash on 4.10 this time xdddddddddddddddddd
 

Bertram

Fledgling Freddie
Joined
Nov 13, 2004
Messages
195
Hey m8! Ty for making the raid i will be there...

Have one question thow... do i have to do the pre steps again if i have them allready? (I dont have the items, but the steps are done, Only need .8 .10)

Cya on friday i hope :cheers:

Bertram....
 

Donledirse

Fledgling Freddie
Joined
Mar 15, 2005
Messages
350
17.30? most working players prob won't be able to make it, so hope you get enough people.
 

sphir

Fledgling Freddie
Joined
Dec 20, 2004
Messages
1,823
its a friday, people is off early and prolly want to go out later on? so i think the time is much suitable
 

Savannah

Fledgling Freddie
Joined
Jun 29, 2004
Messages
51
fell asleep on the last raid and missed the damn thing :D will be there too
 

Speedr

Fledgling Freddie
Joined
Apr 8, 2004
Messages
320
I'll be there with my bard , Speedr lv 50 ML3


only need .10 but i'll stay for whole bg raid :)


btw, i'll provide an Eye of Ra if u need it.
 

sphir

Fledgling Freddie
Joined
Dec 20, 2004
Messages
1,823
moving raid 30min later! meet stygia 18.00 GMT 19.00 CET bg will be on fieyah.
 

Kami

Part of the furniture
Joined
Dec 22, 2003
Messages
2,254
come on peeps get your arses to stygia even if your not ml1 you can get credit :p
 

Kev

One of Freddy's beloved
Joined
Jan 24, 2004
Messages
120
well played guys!

Sorry for the wipe on .9 was hasty on my part (curry in the kitchen). Again was a fast raid with .2 only slightly bugging and other then the wipe no other problems!

I wanna thank sphir for letting me take the reigns and everyone in the BG for listening. Was smoothest ML4 raid i ran in a long time.

See you all for the next one.

Cheers
Kev
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom