ML1 BG steps! Monday 21 march 19.00 CET!

Discussion in 'Albion' started by Galoma, Mar 19, 2005.

  1. Galoma

    Galoma Fledgling Freddie

    Pre-steps will be solo and grp steps! :cheers:

    Solo step = 1.5
    Grp steps = 1.2 +1.3 +1.4

    Rest of the steps we will be doing on the raid!!! (one time! unless i or 1 of my friends miss credit)

    When you are doing the 1.1 and 1.4 plz remember to bring the Belt + gem to the raid itself... Belt is most important, cause i got a few gems in vault... items are needed for 1.6

    If u got any Rubys from 1.8 in vault bring to the raid and it won't take so long.

    If u got a boat, then bring it... there will be som sailing! if its a Cog it would be uber...

    Lotto rulls:

    Lotto#1: Keys
    Lotto#2: remains, MPs, 99%s
    its posibel to win 1 item from each lotto!

    Rest won't be randomed!!! (unless I find it to be a good item) its prolly utterly crap, and you can go buy it in houseing for 50 g if ya desperat for it!

    if for som reason i forget to put /bg treasurer on and u get items... pass them to me ASAP! and when farming Rubys at 1.8 i wanna have the Rubys asap also! this is where we find out who is afk and who aint!!! AFKers will get slaped, and if real bad baned...
    Last rule... my word is the law... if u don't like it, host your own raids...

    C'ya for the ML1, Monday 19.00 CET! :fluffle:
     
  2. Galoma

    Galoma Fledgling Freddie

    meeting will be in Volc ofc :) BG will be up a bit befor!
     
  3. geeza

    geeza Fledgling Freddie

    ml 1

    OMG my scout needs, desperately. dunno if ill b bk from work thou . /cry
    plz reconsider moving time to 6.30 / 7 pm gmt plz plz plz
    mny thnx in advance .
     
  4. Enties

    Enties Fledgling Freddie

    Wylan the Friar will be there.
     
  5. Owl

    Owl Fledgling Freddie

    meriedan icewiz will try to be there if i get the presteps somehow
     
  6. Voedockx

    Voedockx Loyal Freddie

    sorc will be there
     
  7. Joharran

    Joharran Fledgling Freddie

    Be there with scout or cleric.... both if i get com fixed :=)

    Joharran , Zowie , Sturmey ... etc

    :wub:
     
  8. Macks

    Macks Fledgling Freddie

    diomedes will be there too (pala) ;)
     
  9. shamoun

    shamoun Fledgling Freddie

    be there with buffmatic 33rej 42 enchant
     
  10. Heheyougotboned

    Heheyougotboned Fledgling Freddie

    signing up

    sorc and cleric
     
  11. dieo

    dieo Fledgling Freddie

    "one time! unless i or 1 of my firends miss credit"

    so if someone on raid dont get cerdit ur moving on? seem abit unfair considering they are there to get credit for it as well as u are.
     
  12. Galoma

    Galoma Fledgling Freddie

    no... the reason is im hosteing this raid for a friend, so he can get the ML... and its important that he gets the steps...

    If we have a mass LD on a ez to make step, it will ofc be done again.... but if a few ppl is afking a bit and shows up late at a step, and miss the credit... then its not my fault... and not my problem... :kissit:

    besids some of the steps have a timer, and can't be made again strait away...

    can always point to the last rule ;)


    If it should happen that i cheat som1 for their credit, i gladly host another ML1 in 1-2 weeks time... but i can't guarantee that 100% of the ppl showing up gets all credits... but anything over 90% is a succes :fluffle:





    PS.: im a tinny bit drunk atm... sorry for typos and stuff
     
  13. Galoma

    Galoma Fledgling Freddie

    bumpage
     
  14. Infilly

    Infilly Fledgling Freddie

    Jesse + Unidead signing up
     
  15. adin

    adin Fledgling Freddie

    adin + Quebufz will be there if i manage to get pres done <cross fingers>
     
  16. Galoma

    Galoma Fledgling Freddie

    Bumpage :)

    the 1.1 farming might not happen... sorry... but GOA aint working toghter with us on that1 :mad:
     
  17. Galoma

    Galoma Fledgling Freddie

    Since servers aint up yet... (crap)

    im postponeing the ML1 to 20.00 CET = 1 houre later... hope the server will be up soon and the ppl not haveing done the pre-steps can get them done befor 20.00!

    We will be moveing out 20.00 sharp!
     
  18. Heheyougotboned

    Heheyougotboned Fledgling Freddie

    Im doing presteps now

    Anyone wanna join me for ml1.2 and 1.3, 1.4 mess me ingame...Reaverbomb
     
  19. Galoma

    Galoma Fledgling Freddie

    Bg is up.... atm its on Freeway!!! my mincer doing 1.1 30 mins more or so...

    will move BG to Zanarkh or Doewen later! :cheers:
     
  20. geeza

    geeza Fledgling Freddie

    thnx for raid m8, and thnx for moving it 4ward 1 hr, :cheers:
     
  21. Heheyougotboned

    Heheyougotboned Fledgling Freddie

    thx for a nice raid

    worked well
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.