Hehe another quit thread!

Thilion

Fledgling Freddie
Joined
Sep 30, 2004
Messages
36
Don't know much ppl on the cluster nowdays so this thread won't be long..
Just wanna thank all the old players and all i've played with.. Special thanks to Radmans and The dark diciples, you other guys knows who u are! Will be playing WoW and might logg on some Free shard, until warhammer release! cya at warhammer fellas!

Oh and need to say this one more time...

Norppan du är en Tjockis! :p

Signing out!
 

Danord_durin

Fledgling Freddie
Joined
Jan 3, 2004
Messages
842
Well take care m8. We have had some nice fun togehter. Might cu in war, u never know:)
 

Chance

Loyal Freddie
Joined
Dec 19, 2005
Messages
417
Take care m8 hope you'll have a blast playing irl :)

ps. i agree on norppan being tjockis :>
 

Slick50

Fledgling Freddie
Joined
May 12, 2006
Messages
24
Hafv det ^^ synd men förstår dej.
Känns rätt tråkigt att logga på. Känner knappt en kotte och man kutar ut för att få kötta nåt, osså blir man steamrollad av FG´s eller stealthzergs.

Finns fan inga alternativ det som är det tragiska. WoW? ffs handlar ju bara om EQ. PvP för att kunna köpa EQ. när din karaktär är maxlvl slutar det spelet typ.

Lycka till, vi kanske ses i warhammer. ta kontakt med mej och bröderna bus då så kanske vi kan göra nåt där.

jag trimmar en hunter just nu. får se om jag orkar eq´a upp den.

-Julf

The inventor of the "spermbucket"
 

Lueclin

Fledgling Freddie
Joined
Apr 18, 2005
Messages
325
Sry to see prolly one of the first ppl i spoke to in daoc leave the game. remember when you lvl'ed thilion up :) catch me on msn m8 and i'll let you in on a secret :)
 

Arthuria

Banned
Joined
Oct 8, 2006
Messages
120
talk to u on msn GOTHSVENSK! :p

and HAH! u havent posted me singing yet, weeeho im safe!
 

Thilion

Fledgling Freddie
Joined
Sep 30, 2004
Messages
36
Arthuria said:
talk to u on msn GOTHSVENSK! :p

and HAH! u havent posted me singing yet, weeeho im safe!

Haven't delete the files yet so don't feel so calm just yet :kissit:
 

Thilion

Fledgling Freddie
Joined
Sep 30, 2004
Messages
36
Slick50 said:
Finns fan inga alternativ det som är det tragiska. WoW? ffs handlar ju bara om EQ. PvP för att kunna köpa EQ. när din karaktär är maxlvl slutar det spelet typ


Göra lvl 19 uber twinks is teh shit :p vi bör ha snackas vid innan warhammer kommer ;)
 

hakoir

Fledgling Freddie
Joined
May 14, 2004
Messages
234
damit , i thought we where friends, anyway Norppan is a fatty for sure, i seen him irl, Warhammer going to be the game swede kicks english ass even more then now:worthy:
 

Attle

Fledgling Freddie
Joined
Mar 12, 2005
Messages
44
Neeeej, vem ska man nu försöka döda "on sight" när jag spelar hib/alb :p
Trist att höra att du lämnar DAoC, även jag har gjort det ett antal gånger men det har också alltid slutat med att jag kom tillbaka.

Jag hoppas verkligen du kommer tillbaka då det känns bättre, lycka till i WoW.
 

xzaroth

Fledgling Freddie
Joined
Aug 20, 2005
Messages
5
Jaha o jag som skulle döda din warden din bitch :( vilken server i wow är du på o namn osv
 

Thilion

Fledgling Freddie
Joined
Sep 30, 2004
Messages
36
Moriatroll said:
joel, det här funkar inte.

komsi å lira freeshard med mig :p

Haha vad funkar inte? hehe tbh va inne på en freeshard idag, lessna efter 5min av vilket tog 3 mins o göra char :) men men vi kan nog köra duo nån dag :p

xzaroth said:
Jaha o jag som skulle döda din warden din bitch :( vilken server i wow är du på o namn osv

Haha du skulle aldrig haft en chans :p Lirar på Laughing skull för de mesta.. Aviletos och aviletas heter jag där, o så har jag börjat smått på daggerspine.. heter Risodlarn där!

Alliance på Laughing skull och horde på daggerspine
 

xzaroth

Fledgling Freddie
Joined
Aug 20, 2005
Messages
5
Jasså kom förbi på ts nån gång o sånt kolla förbi forumet så man har nått att kontakta dig med vill ju inte sitta o spamma forumet här ^^

Har själv horde 60mage etc på bloodscalp blev så förbannat tråkigt daoc när jag får alldrig gruppa bara soloa med min valkyrie tänkte kanske om ni har nå skoj där i wow så kan man får hänga på :)
 

Kathal

Fledgling Freddie
Joined
Jan 8, 2004
Messages
1,356
Bah missed this one.
Anyways GL with WoW and whatever you are going to do. :)
 

Teslacoil

Can't get enough of FH
Joined
Apr 8, 2004
Messages
1,223
min gulleplutt va du kvar i daoc hela denna tid !?


ses på zenedar horde om du har vägarna förbi , berget is my name :)
 

Thilion

Fledgling Freddie
Joined
Sep 30, 2004
Messages
36
Kathal said:
Bah missed this one.
Anyways GL with WoW and whatever you are going to do. :)

Hehe you still in daoc i assume? don't wanna spam this forum, so please add my msn if u want.. smk_1987_@hotmail.com
Hope things are okey with u mate, too bad the attempt with tdd went that bad QQ cya around and gl to you aswell :) ps. Keep the beers coming :p

Teslacoil said:
min gulleplutt va du kvar i daoc hela denna tid !?


ses på zenedar horde om du har vägarna förbi , berget is my name :)

En till server :puke: men men får se om jag kanske orkar mer pve i 1.13 då man kan göra båda delarna ^^ alliance lr horde?
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom