For all u swedish guys.

Bluebolts

Fledgling Freddie
Joined
Jan 21, 2004
Messages
84
Old but funny ;)


Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.
Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.
Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?
 

Ziva

Fluffy
Joined
Dec 22, 2003
Messages
651
Either post a translation or find your post removed very soon :)
 

Pippic

Fledgling Freddie
Joined
Feb 14, 2004
Messages
416
jag kan fixa det åt dej ;)

cba to translate it all sorry :(
 

bult

Loyal Freddie
Joined
Dec 22, 2003
Messages
592
Bluebolts said:
Old but funny ;)


Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....
Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.
Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?
För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.
Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min bil för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom bilen som jag såg att jag hade rost i hela bakre hjulhuset.
Tycker ni att jag ska lämna in bilen på en verkstad eller köpa lite prylar på mekonomen och fixa det själv?

I need advice on a decesion that might change my future...
I have been suspecting that my girlfriend is cheating on me for a while now. I have seen several signs of it, her cellphone rings and she hangs up, someone keeps calling us and hanging up when i answer etc. She is out with "the girls" alot and when i ask who she always say its someone from work that i dont have any contact with. I always try to check for her cab when she comes home but she always walks the last bit and i can hear a car driving away. It might not be a cab? A few days ago i picked up her cellphone to check what time it was and she became nuts, started screaming at me to leave her cellphone alone and stop snooping. Anyway i havent confronted her yet. I think deep down inside i dont want to know the truth but yesterday i decided to check her out. I decided to hide behind my car to be able to see all over the street and see wich car she came out of. It was while i was crouching behind the car that i noticed i had alot of rust on the back of my car. Do you think i should take the car to a shop or buy stuff and do it myself?


;o
 

Users who are viewing this thread

Top Bottom