This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

foa Muh

Discussion in 'RvR Discussions' started by old.windforce, Dec 30, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. old.windforce

    old.windforce Part of the furniture

    any reason you rude spam a solo slash specced inf?

    or is this a "new" Muh

    ow before you QQ, i don't care being rude spammed its just not very muh like
     
  2. GrivneKelmorian

    GrivneKelmorian Fledgling Freddie

    think its Muhs friend, but not sure
     
  3. Arlone

    Arlone Fledgling Freddie

    teh ewul Muh :(

    doubt it's the original tho. 8-year-olds rudespam ... and I know the original Muh was a bit older than that ;)
     
  4. Prudil

    Prudil One of Freddy's beloved

    Its Muh's friend playing atm....think original Muh is on Christmas Holiday somewhere.

    He will be back tho :)
     
  5. scoutyyy

    scoutyyy Fledgling Freddie

    For the first of all it wasnt a spam? It was one /rude after you and 2-3 other infs? jumped me at mmg. I though you we're grouped so i did one rude at you... Its not fun being solo and you never find any solo fights for like 3 - 4 hours...
     
  6. Corran

    Corran Part of the furniture

    3-4 infs jumped you and you had time to rude spam? And they say that infs are overpowered.. pffft :p
     
  7. Tareregion

    Tareregion Fledgling Freddie

    he said infil, not savage!

    sorry just had to be said :mad:
     
  8. old.windforce

    old.windforce Part of the furniture

    tbh i was solo and unbuffed (ressick in fact) and there were 4-5 mid stealther gang raping me

    i don't mind i wear leather and stuff but if i am fucked i wanna kiss to and no /rude :(

    ;)

    happy newyear all :p
     
  9. scoutyyy

    scoutyyy Fledgling Freddie

    I wont do it again to you then tinus. I just get so fucking frustrated when i run solo and i find 4+ alb stealthers...
     
  10. old.windforce

    old.windforce Part of the furniture

  11. XeffoInfil

    XeffoInfil Fledgling Freddie

    Muh is too stlong :(
     
  12. Prudil

    Prudil One of Freddy's beloved

    Yeah SB's need a nerf!!! Thats for sure!
     
  13. XeffoInfil

    XeffoInfil Fledgling Freddie

    So does Muh's BB oO hehehe:D :wub:
     
  14. Muh

    Muh Fledgling Freddie

    Buffbots ty very much! :clap:

    Too bad i only have 1 computer, so I can only use shammy :(
     
  15. Dracus

    Dracus Fledgling Freddie

    nerf :p better baselines off a healer than shammy o_O and 22.4% haste (if me calc is correct, gimme a break im tired :p) if healer is 50 aug ofc :p which all good BB healers are ;)

    /Dracus
     
  16. sko

    sko Loyal Freddie

    Muh is one of the worst sb's I've met. Especially that time he lend his account away when he was on vacation.
     
  17. Muh

    Muh Fledgling Freddie

    haha, you're such a little wuz. You've either been slaughtered like the pig you are, or ran like a girl every time I've ran into you
     
  18. sko

    sko Loyal Freddie

    Oki. That may have something to do with the fact that every time you unstealth me, there's atleast 1 fg of mids nearby.

    Btw.. learn to play.. can't even get in PA combo on a semi afk minstrel with 43 stealth? :x
     
  19. Imaginary

    Imaginary Fledgling Freddie

    Aye, failing PA combo makes him a total noob. oh btw /sarcasm
     
  20. XeffoInfil

    XeffoInfil Fledgling Freddie

    so youve never killed Muh in fact youve been killed lots of times by him - yet u still think he sucks oO?
     
  21. Muh

    Muh Fledgling Freddie

    I did actually land PA on him, but got stunned before the next hit. He claims I should have ran behind him for cd, which is a valid point if I had intentions of landing PA. But on mincers I never do, I rather wait for frosty gaze stun,
    since you always evade mincers alot. Frosty gaze stun is a second longer,
    and if you time it good, you can stop him from using IP. I never cd enemies
    that could have ip/fh etc. Sko just have a big mouth, pay no attention to him, he sucks..
     
  22. sko

    sko Loyal Freddie

    Yes, a really big mouth. Bla bla bla and bla bla bla, you forgot to mention we've never had a 1 vs 1.
     
  23. XeffoInfil

    XeffoInfil Fledgling Freddie

    cuz more albs added yes? :)
     
  24. Muh

    Muh Fledgling Freddie

    not with your mincer perhaps, but i've raped your scout cuntless times.
    And just wait, if you leave your zerg behind, we will run into eachother
    on your mincer too.. I look forward to it
     
  25. sko

    sko Loyal Freddie

    Whatever floats your boat honey -.-
     
  26. Aenir

    Aenir Fledgling Freddie

    Guess we have someone for teh Mr Whine title here.
     
  27. Umilard

    Umilard Loyal Freddie

    Muh worst sb around? :p

    I don't think so ;) More like the other way around, Muh is one of the very best sbs, one of the few sbs i know i'm very likely to die against..
     
  28. Belsameth

    Belsameth Tainted

    the flame is strong in thisone.
    almost as strong as the whine :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page