FoA Div

Dillinja

Can't get enough of FH
On one occasion, a lady came into the store, apparently interested in buying a home computer. After surveying the models on display, she walked over to one and pointed to the monitor and keyboard saying, "I think I need one of these, and one of those...." She then pointed to the CPU and continued, "...but I don't think I need one of those."

Made me laugh.

Huntingtons

Resident Freddy
gunner440 said:
how can we find it funny if we dont understand it

most of them are pretty simple tho ;p not like im a greek or anything either ;<

gunner440

Hey Daddy Altman
Huntingtons said:
most of them are pretty simple tho ;p not like im a greek or anything either ;<

folk i lokalet lå flade af grin.

30 minutter efter er jeg stadigt igang med samme stodder (som er ubegavet langsom).
Min chef kommer ind i lokalet igen og over og spørger "Nå hvordan går med ham med kuglepennen" jeg bad i tegnsprog min chef om at finde et ledigt lokale og skære halsen over på sig selv. Mens kunden ubegavet fortsætter sin talestrøm. Efter 45 minutter takkede han mig mange gange for hjælpen, så han have nok ikke hørt det alligevel.

^ is that greek?

-Freezingwiz-

Fledgling Freddie
gunner440 said:
folk i lokalet lå flade af grin.

30 minutter efter er jeg stadigt igang med samme stodder (som er ubegavet langsom).
Min chef kommer ind i lokalet igen og over og spørger "Nå hvordan går med ham med kuglepennen" jeg bad i tegnsprog min chef om at finde et ledigt lokale og skære halsen over på sig selv. Mens kunden ubegavet fortsætter sin talestrøm. Efter 45 minutter takkede han mig mange gange for hjælpen, så han have nok ikke hørt det alligevel.

^ is that greek?

not rly tbh :p kinda danish

Users who are viewing this thread

Top Bottom