Dessamma jävla Runkbarn.Eden said:Ta Dig I RÖven Din JÄvla Noob Sb...
qq ?Eden said:mm visst.. gillar dina SL-slå-fram-mig-bevid-caster-skills.. din jävla rövtomte..
hehe nä lilla zerken som du inte 2 shotta utan adda på :EEden said:mm visst.. gillar dina SL-slå-fram-mig-bevid-caster-skills.. din jävla rövtomte..
EDIT: å nej, du va ju den coola sköld killen som blev 2 shottad... förstår din frustration där..
Jag + sm. Du + ranger o självklart får rangern ta smällen du kommer alltid när allt är safe ^^ visste inte att sb´n va där.Eden said:du+sm+sb vid stranden justGW1!
![]()
Anarch said:Jag + sm. Du + ranger o självklart får rangern ta smällen du kommer alltid när allt är safe ^^ visste inte att sb´n va där.
undrar vem som campar brynja mäst du eller jag ?Eden said:mmmmk. snygg strafe där med... du å dina brynja campers är så jävla patetiska, fattar ni inte det ? efterblivna så till den milda grad :kissit:
Eden said:Ta Dig I RÖven Din JÄvla Noob Sb...
\0/Eden said:Troligtvis jag, gillar inte hänga i min egna frontier...
Eden said:mmmmk. snygg strafe där med... du å dina brynja campers är så jävla patetiska, fattar ni inte det ? efterblivna så till den milda grad :kissit:
Profion said:HAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHA...
QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ
Pm i can learn you some swe xDThadius said:Thought this was english server forum![]()
stoppit you make me cry irl :wub:Eden said:Lär dig spela daoc först ditt päron :<
Eden said:
Thadius said:Teach me how to say "Hand me the fire extingusher, my poodle is on fire"
Rohac said:Räck mig brandsläckaren min pudel brinner!
we swedes cant say that we never whine Xd!!!!Thadius said:What about "QQ those baseline stunning, zerging, radar using hibbies/middies/albies"
Treeeebeard said:If thats the right way to say it, thats so gonna be my msn name xD
Anarch said:we swedes cant say that we never whine Xd!!!!![]()
![]()