This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

classes. skills.

Discussion in 'Hibernia' started by necromania, Mar 9, 2005.

  1. necromania

    necromania Fledgling Freddie

    hi all: as im pretty new to hib can anyone then plz tell me like: what chars are good for RVR ? wich one is good for money/arti farming ? etc :D wanna know a bit about the classes before i make one,, allready thought about a : enc,eld or ani :D
     
  2. Jika

    Jika Fledgling Freddie

    jika is best for everything
     
  3. Ronso

    Ronso Can't get enough of FH

    agreed...
     
  4. Ronso

    Ronso Can't get enough of FH

    for rvr and any arti group at 50 I would suggest a bard ..always needed ..we or ye in this case ..are short on bards..u have a few and most of the bards u have are not good enough to lead a good rr hib group ..fact..

    u wont be able to do shit on ure own but u will always be needed..
     
  5. censi

    censi Can't get enough of FH

    Chanter imo.

    ml9 chanter and fop bot can do loads of the artis alone.

    chanter is a good class for group RVR.

    chanter is a good class for solo or broken group rvr.

    Real jack of all trades mage.

    Bard just suxs.
     
  6. Ronso

    Ronso Can't get enough of FH

    bard rox ...u just cant farm with it ...spose as a stealther u dont have to worry about the lack of bards..then again neither do I but just an opinion -
     
  7. necromania

    necromania Fledgling Freddie

    hmm, i thought eldritch would be good for RVR grp as it got AOE or pbaoe .. dont know what its called. and enc only got single stun ?
     
  8. Bluevixen

    Bluevixen Fledgling Freddie

    I am void eld. IMO void eld , has 2 long range bolts is great for solo and leveling. Mana eld PBAOE is crap solo but great in groups. Light has nearsight and AOE mezz. I think void or light are good for rvr
     

Share This Page