Anyone intrested in FG fights in Hadrians?

prozze

Fledgling Freddie
Joined
Jan 24, 2004
Messages
152
Would be really cool if some mids (blizzard, atrocity, <insert more here>) and some albs (AD, FC) could come to HW to get FG vs FG fight, this means NO adding on three way fights, NO adding on any fights at all, if someone adds the rest just add them to hell, so they cba going there anymore..

givf :clap:

(stealther adds can also burn in hell, they are really annoying)
 

Kagato

Fledgling Freddie
Joined
Dec 22, 2003
Messages
3,777
No, sod off to odins for fg fights and leave hadrians to soloers and small groups.
 

Bellona

Banned
Joined
Jan 12, 2004
Messages
1,105
and suddenly u have one realm outnumbering the others, all wiped, people goes back to emain for teh zerg :m00:
 

Shadowz

Regular Freddie
Joined
Jan 9, 2004
Messages
4
Kagato said:
No, sod off to odins for fg fights and leave hadrians to soloers and small groups.
Hard to have FG fights in odin's when albs camp with 5++ fgs at Hmg
 

vintervargen

Banned
Joined
Dec 23, 2003
Messages
2,779
the idea is only for the serious rvr guilds and other guilds that want a fair fight more then RPs, a time would be decided when to start the FG rvr there..
 

Renwind

One of Freddy's beloved
Joined
Jan 18, 2004
Messages
542
u dont wanna fight the standard fg of albs ie 80 ppl
 

moik

Fledgling Freddie
Joined
Jan 27, 2004
Messages
482
bellona learn how to read plz, NO ADDING = NO OUTNUMBERING..
 

Enli

Fledgling Freddie
Joined
Jan 4, 2004
Messages
2,523
lets do this, audience allowed plz ^^
should be a nice event maybe :)
 

Czaedes

Fledgling Freddie
Joined
Dec 22, 2003
Messages
118
Enli said:
lets do this, audience allowed plz ^^
should be a nice event maybe :)
Just keep the audience at a safe distance from Dem Hibbies oO
 

anubis

Fledgling Freddie
Joined
Jan 19, 2004
Messages
605
rr, do you use irc?
we could organise some hadrians fun
fights with you were quite good tbh
i'd gladly join
 

Aponcit

Fledgling Freddie
Joined
Jan 28, 2004
Messages
32
Shadowz said:
Hard to have FG fights in odin's when albs camp with 5++ fgs at Hmg
Get some facts strait instead

On topic - what Nalistah said.
 

Ghostfeet

Fledgling Freddie
Joined
Jan 7, 2004
Messages
487
Shadowz said:
Hard to have FG fights in odin's when albs camp with 5++ fgs at Hmg
haha utter bs. 2 fg albs in odins about 4 fg hibs, all running together u do the math
 

Ghostfeet

Fledgling Freddie
Joined
Jan 7, 2004
Messages
487
vintervargen said:
stay on topic.

would BoB be up for some FG fights in HW?
no idea tbh, im just the guild biatch :wij:

ask some1 who actually has any say ;)

but knowing BoB fg vs fg fights allways intrest us.

ps, what would stop n00b grps from adding btw? i mean any fook could come and add :( ...
 

Generation

Fledgling Freddie
Joined
Jan 19, 2004
Messages
136
Don't want adds, go fuck off to counterstrike and play 8v8. This is realm vs realm, not group vs group. :m00:

Arrange a time for 4fg vs 4fg to face off, much more fun :cheers:
 

Konah

Fledgling Freddie
Joined
Dec 24, 2003
Messages
2,110
sounds good, i fear u will still get adds tho, especially stealthers adds which in some ways are the worst kind. cos u think u got a 'fair, clean' victory but in reality the other guild had an archer/assasin/mincer add or smth.


still, much better chance for a 100% clean fight up there than pretty much anywhere else and no zergings while your looking either. unless u hit a keep take force ofc but then they are usually inexperienced/low rr and good rps tbh ;)
 

Phule_Gubben

Fledgling Freddie
Joined
Dec 24, 2003
Messages
2,185
Generation said:
Don't want adds, go fuck off to counterstrike and play 8v8. This is realm vs realm, not group vs group. :m00:

Arrange a time for 4fg vs 4fg to face off, much more fun :cheers:
Agree totally.
:wub:
 

bult

Loyal Freddie
Joined
Dec 22, 2003
Messages
592
Generation said:
Don't want adds, go fuck off to counterstrike and play 8v8. This is realm vs realm, not group vs group. :m00:

Arrange a time for 4fg vs 4fg to face off, much more fun :cheers:
Thats your oppinion on whats more fun, obviously these ppl think different...

oh and:

go fuck off to Lemmings or starcraft and play 4FG vs 4FG.
 

Konah

Fledgling Freddie
Joined
Dec 24, 2003
Messages
2,110
Generation said:
Don't want adds, go fuck off to counterstrike and play 8v8. This is realm vs realm, not group vs group.
well its like this, FC regularly beat 2fg, sometimes beat 3fg, occasionally beat 4fg and i was once in a mostly FC grp that killed 47mids (nearly 6fg) who were kind enuf to come in a steady stream for us...

defeating greater than your number is alot of fun, defeating other grps that regularly defeat greater than thier number is the most fun however ;)

feel free to add on us but plz wait in the queue if you'd be so kind :m00:
 

kirennia

Part of the furniture
Joined
Dec 26, 2003
Messages
3,857
am pretty sure BoB would turn up, if not, I'd bribe em into turning up even though I'm not BoB myself :D They're all my biatches :D
 

prozze

Fledgling Freddie
Joined
Jan 24, 2004
Messages
152
Ghostfeet said:
ps, what would stop n00b grps from adding btw? i mean any fook could come and add :( ...
if someone adds, both grps fighting should kill them first.
 

prozze

Fledgling Freddie
Joined
Jan 24, 2004
Messages
152
Konah said:
well its like this, FC regularly beat 2fg, sometimes beat 3fg, occasionally beat 4fg and i was once in a mostly FC grp that killed 47mids (nearly 6fg) who were kind enuf to come in a steady stream for us...

defeating greater than your number is alot of fun, defeating other grps that regularly defeat greater than thier number is the most fun however ;)

feel free to add on us but plz wait in the queue if you'd be so kind :m00:
does this allow FC to add on us every time?
 

prozze

Fledgling Freddie
Joined
Jan 24, 2004
Messages
152
Maybe we could set one day, like wednesday or sunday or something and use that day so everyone can come HW for fg fights?

weekends might not be the best tho, many people not playing then.

so some weekday would be the best choice..
 

Alithiel

Fledgling Freddie
Joined
Dec 23, 2003
Messages
648
prozze said:
does this allow FC to add on us every time?
It depends on the mood of the group at the time, really... generally we prefer not to add, but if we've been repeatedly zerged then people get frustrated and need to blow off a little steam by viciously hacking the first enemy they see into little bits!

Also, if we get added on in a fg vs fg fight by members of ANY realm, then we will add on them next time we encounter them in a fg vs fg fight. What goes around comes around, etc...
 

Jpeg QuickStix

Fledgling Freddie
Joined
Dec 22, 2003
Messages
94
Shadowz said:
Hard to have FG fights in odin's when albs camp with 5++ fgs at Hmg

v rarely that many albs in odins.....

But if albs do camp HMG its because the Brehon zerg of 3-4+ grps camp AMG virtually EVERY afternoon from about dinner time till early evening till they get wiped.

its kinda funny when i go solo to odins on my inf... get to AMG and try to pass. i go through doors and soon as im through i get 4-5 gray con druid pets chasing my ass. they destealth me and then 3-4+FG hibs jump on my head all after the 2rp's for my death.(even funnier when before i die im getting ae amnesiased / stunned / heat debuffed / mezz'd etc etc :)
 

Users Who Are Viewing This Thread (Users: 0, Guests: 1)

Top Bottom