![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Scroll / Item Auction
Auction ending at Friday 30.7. at 4 pm gmt (5 pm cet)
Remember to place item number to your bid. Item #1: Ashen Cloak - Str 21 - Hits 48 - Energy 6% - Spirit 6% - Bonus hp Cap 48 - AF value 75 charge (10 charges, 10min dur) Starting price 1p -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Item #2: Forsaken Mantle (cloak) - Acuity 21 - Body 6% - Energy 6% - Buff bonus 7% - Healing bonus 5% - AF value 75 charge(10 charges, 10min dur) Starting price 2p -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Item #3: Rog Belt - Cold 4% - Bonus to STR Cap 5 - Healing bonus 8% - Af bonus 17 - Offensive proc charge (10 charges, target self, 2min dur) Starting price 500g -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Item #4: Rog Jewel - Heat 8% - Energy 8% - Thrust 8% - Hits 26 Starting price 500g -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Item #5: Oceanus Quest Armor parts (leather) - Torso (Ancient Tanned Jerkin) - Boots (Barnacle Encrusted Boots) - Gloves (Water-worn Gloves) - Helm (Sand Scorched Helm) - Legs (Wind Hardened Leggings) Starting Price 500g (will not sell separate) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Scrolls: Item #6: Nailah's Diary (full book), Starting price 5p Item #7: Vara's Medical Log 2/3 (Healing Embrace arty), Starting price 1p Item #8: Bence's Letter 3/3 (Scarab Wing Vest arty), Starting price 1p Happy bidding
|
| Sponsored Links |
|
|
|||
|
|||
|
Item #2:
Forsaken Mantle (cloak) - Acuity 21 - Body 6% - Energy 6% - Buff bonus 7% - Healing bonus 5% - AF value 75 charge(10 charges, 10min dur) Starting price 2p start at 2plat then
|
||||
|
||||
|
Quote:
SOLD OUT !! Albion < Unclaimed > Limpit Wizard | Hitch Cleric | Jellyfish Paladin | Stickleback Minstrel | Smellyfish Theurgist | Impit Infiltrator | Fickle Cleric | Gimpit Necro | Miolith Cleric | Ashandar PaladinSherk Heretic | Scurvey Scout | Aher Theurgist | Skellyman Cabalist | Ramdon Necro |
|
|
|||
|
|||
|
bump
|
|
|
||||
|